Δευτέρα 28 Ιουλίου 2014

Από τον Πλατανιά στον Εργοτέλη ο Καζναφέρης

Το σήμα της νέας ομάδας του δείχνει ο Κώστας Καζναφέρης που θα συνεχίσει την καριέρα του στον Εργοτέλη. 

Ποδοσφαιριστής του Εργοτέλη για τα επόμενα δυο χρόνια είναι ο Αρτινός άσσος Κώστας Καζναφέρης, η μεταγραφή του οποίου ανακοινώθηκε από την “κιτρινόμαυρη” ΠΑΕ αν και ο ίδιος ο παίκτης νωρίτερα την γνωστοποίησε μέσω της προσωπικής του σελίδας στο facebook.

Ο Καζναφέρης υπέγραψε συμβόλαιο δύο ετών  με την ομάδα της Κρήτης.
Είναι η πρώτη από κάποιες μεταγραφές που αναμένεται να ανακοινώσει το προσεχές διάστημα η ομάδα του Εργοτέλη.
Ο Κώστας Καζναφέρης αγωνιζόταν την περασμένη σεζόν στον Πλατανιά ενώ έχει παίξει στη Λοκομοτίβ Πλόβντιβ (Βουλγαρία), και κατά το παρελθόν έχει αγωνιστεί κατά σειρά, στην Αναγέννηση Άρτας (2004 – 2006), στον ΠΑΣ Γιάννινα (2006 – 2009), στον Πυρσό Γρεβενών (2009 – 2010, δανεικός από τον ΠΑΣ Γιάννινα) και στον Άρη (2010 – 2013).
Ο 27χρονος (22/06/1987) μεσοεπιθετικός μετά την υπογραφή του συμβολαίου του μίλησε στο ergotelis. gr για τη νέα σελίδα στην καριέρα του.
“Είμαι πολύ χαρούμενος που ανήκω στην οικογένεια του Εργοτέλη. Θα δώσω τον καλύτερό μου εαυτό για να βοηθήσω τον Σύλλογο και να βοηθηθώ από αυτόν.
Είμαι πολύ αισιόδοξος και παράλληλα έτοιμος να δουλέψω σκληρά για να δικαιώσω αυτούς που με επέλεξαν. Για εμένα είναι ένα σημαντικό βήμα στην καριέρα μου και ανυπομονώ να αγωνιστώ με την φανέλα του Εργοτέλη”.

ΠΗΓΗ: athleticradio.gr