Σάββατο 27 Δεκεμβρίου 2014

Δήλωση Λίλα και ανακοίνωση ΠΑΣ για τη μεταγραφή

Ο ΠΑΣ ανακοίνωσε τη μεταγραφή του Λίλα στην Πάρμα


Η ΠΑΕ ΠΑΣ Γιάννινα ανακοίνωσε και επίσημα τη μεταγραφή του Άντι Λίλα στην Πάρμα, φιλοξενώντας και δήλωση του ποδοσφαιριστή. Αναλυτικά η ανακοίνωση και οι δηλώσεις:
«O Αndi Lila θα συνεχίσει την καριέρα του στην Πάρμα  και μετά την λύση του συμβολαίου του με τον ΠΑΣ ΓΙΑΝΝΙΝΑ δήλωσε στο pasgiannina.gr

Αισθάνομαι την ανάγκη  να ευχαριστήσω τον πρόεδρο κο Γιώργο Χριστοβασίλη και την διοίκηση για την ευκαιρία που μου έδωσαν να φορέσω την φανέλα του ΠΑΣ ΓΙΑΝΝΙΝΑ,  που ήταν ξεχωριστή τιμή για μένα.
Θέλω επίσης να ευχαριστήσω τον προπονητή μου και τους συνεργάτες του, τον Τεχνικό Διευθυντή, τους συμπαίκτες μου αλλά και όλο το προσωπικό της ομάδας για την άψογη συνεργασία που είχαμε όλο αυτό το διάστημα που βρίσκομαι στα Γιάννινα, όπως και τους μοναδικούς φιλάθλους μας, οι οποίοι είναι πάντα  κοντά μας.
Εύχομαι να μαθαίνω πάντα καλά νέα για την ομάδα και να καταφέρει να επιτύχει όλους τους στόχους της, γιατί πραγματικά αξίζει τα καλύτερα. Επιθυμία μου είναι να επιστρέψω κάποια στιγμή και να ολοκληρώσω την καριέρα μου στον ΠΑΣ ΓΙΑΝΝΙΝΑ
Φεύγω με τις καλύτερες αναμνήσεις, χωρίς να έχω καμία εκκρεμότητα, εφόσον για να πραγματοποιηθεί η μεταγραφή μου συμφώνησα να εξαλειφθεί οποιαδήποτε οφειλή υπήρχε σε μένα, ενώ ή ομάδα θα έχει ποσοστό σε περίπτωση μεταπώλησής μου.

Καλή χρονιά σε όλους με υγεία και χαρά».