Τρίτη 23 Δεκεμβρίου 2014

Α. Πάτσης: Τα περί ΠΑΣ δεν με αφορούν

Διέψευσε τα σενάρια για ΠΑΣ ο Ανδρέας Πάτσης

Η Ερασιτεχνική Νίκη Βόλου θα αποφασίσει για το μέλλον του συλλόγου σύμφωνα με τα λεγόμενα του Ανδρέα Πάτση. Ο πρώην ιδιοκτήτης των Βολιωτών διέψευσε τις φήμες περί ΠΑΣ Γιάννινα. 


«Ανεξαρτήτως των εξελίξεων, προσέφερα στη Νίκη Βόλου πάρα πολλά και στο Μαγνησιώτικο ποδόσφαιρο και αν μη τι άλλο, όλα αυτά απαιτούν ένα σεβασμό στο πρόσωπο μου και στην αλήθεια. Να πω για το θέμα των μετοχών που τόσος ντόρος γίνεται, για να το ξεκαθαρίσουμε, έχω ζητήσει εγγράφως από τον Ερασιτέχνη να παραδώσω τις μετοχές, αρκεί να μου υποδείξουν πρόσωπο να του παραχωρήσω τις μετοχές. Αυτό το έγγραφο το έχει και ο κ. Ξάνθης στα χέρια του και είναι και στα γραφεία του Ερασιτέχνη. Με τις μετοχές, ούτε τις κρατώ, ούτε έχω κανέναν λόγο να τις κρατήσω. Έχω ζητήσει να τις παραδώσω και έχω στείλει έγγραφο που κανένας δεν απαντάει. Όχι όμως ότι εγώ δεν παραδίδω μετοχολόγιο», ανέφερε αρχικά ο κ. Πάτσης στον ραδιοφωνικό σταθμό στη Μαγνησία «Ράδιο Ένα» και πρόσθεσε: 


«Ο ΠΑΣ Γιάννινα είναι μία παραφιλολογία, δεν ξέρω από πού έχει ξεκινήσει και δεν με αφορά. Αύριο θα γράψουν κάτι άλλο. Εγώ έχω καλέσει στον κ. Ξάνθη να μου πει τι να κάνω. Αυτοί που παρουσιαστήκαν σαν επενδυτές έλεγαν δώστε 1,5 εκατομμύριο να τρέξουμε την ομάδα. Επενδυτές που πήγαν στον Ερασιτέχνη και ενδιαφέρθηκαν, πήραν τον πρόεδρο της Σούπερ Λίγκα και ζητούσαν χρήματα για να τρέξουν την ομάδα. Οι μετοχές είναι προσωπικά στο όνομα μου και ενεκρίθησαν πριν από 2,5 χρόνια από την Επιτροπή Επαγγελματικού Αθλητισμού. Δεν υπάρχουν σε καμία εταιρία. Δεν ξέρω πως βγήκε αυτό το σενάριο και αυτό το είπε ο κ. Μάικλ και μίλησε για μία εταιρεία για τις μετοχές… Μίλησε για μία εταιρεία την οποία εγώ καν δεν έχουν ακούσει». 

Στη συνέχεια, ο πρώην πρόεδρος της Νίκης ανέφερε: «Διατυμπανίζω εδώ και 20 μέρες ότι τις παρέχω δωρεάν. Αναγκάστηκα να στείλω έγγραφο στον κ. Ξάνθη και στον Ερασιτέχνη και είπα πείτε μου σε ποιον θέλω να μεταβιβάσω τις μετοχές μου. Εγώ εδώ και 25 μέρες παρακαλώ να δώσω τις μετοχές μου. Ο Ερασιτέχνης δεν έπρεπε να βγάλει μία ανακοίνωση να ενημερώσει; Πρέπει να τους παρακαλάω; Ας πουν να τις παραδώσω σε αυτούς. Ας μου πουν μεταβίβασε τις μετοχές σε εμάς. Γιατί ο Ερασιτέχνη δεν παίρνει μία θέση ξεκάθαρη και αφήνει ένα πράγμα να αιωρείται; Αν εγώ πάω την ομάδα σε εκκαθάριση θα μου πουν κακώς το έκανες γιατί εμείς διαπραγματευόμαστε με τον τάδε; Άλλα λέει σε μένα ο πρόεδρος του Ερασιτέχνη κι άλλα λέει στα ραδιόφωνα. Ένα βράδυ μου είπε είναι ο Μάικ ο Ρήγας, την άλλη μου είπε είναι ο Μποτσιβάλης, την άλλη δεν ήξερα τα τάδε νούμερα και δεν τα είχαμε πει. Διοικητικό συμβούλιο έγινε χθες και δεν πήρε κανένας να με ενημερώσει. Ένας σεβασμός για το ότι κάναμε πέντε πράγματα θα έπρεπε να αποδοθεί. Εγώ θέλω ένα ξεκαθάρισμα από τον Ερασιτέχνη, τι θέλει να γίνει. Που είναι ο θεματοφύλακας της ιστορίας της Νίκης». 

Ολοκληρώνοντας τόνισε: «Δεν μπορεί 25 μέρες να παρακαλάω για να δώσω τις μετοχές. Παίρνει τις μετοχές, μπορεί την επόμενη μέρα να βάλει μία διοίκηση Πρωτοδικείου και να τη δώσει όπου θέλει. Το να κρύβονται όλοι επί 25 μέρες δεν βγαίνει τίποτα και δημιουργείται παραφιλολογία. Εγώ την εταιρεία αν δεν μπορεί ο Ερασιτέχνης θα κάνω μία δήλωση αποχώρησης από το πρωτάθλημα και θα ξεκινήσω τις διαδικασίες της εκκαθάρισης».

ΠΗΓΗ: gazzetta.gr