Τρίτη 16 Δεκεμβρίου 2014

Άγγελος Αναστασιάδης: Στα Γιάννινα έκανα κατάθεση ψυχής

Οι δηλώσεις στη NOVA του κορυφαίου Έλληνα προπονητή Άγγελου Αναστασιάδη


Για το ματς της Πέμπτης του ΠΑΣ με τον ΠΑΟΚ μίλησε στη NOVA ο καλύτερος Έλληνας προπονητής Άγγελος Αναστασιάδης, χωρίς να ξεχάσει τη μεγάλη προσπάθεια που έκανε και στα Γιάννινα, όταν αρχές Δεκεμβρίου του 2011 πήρε μια διαλυμένη ομάδα, την έφτιαξε, και ενώ 6 αγωνιστικές πριν από το τέλος ήταν στη ζώνη του υποβιβασμού, τελικά τερμάτισε στην 8η θέση!
Έργο καθαρά Άγγελου Αναστασιάδη. Τώρα για το ματς της Πέμπτης δήλωσε στη NOVA τα εξής: «Κατ’ αρχάς θα πρέπει να πω ότι σ’ αυτή την ομάδα έχω μια κατάθεση ψυχής. Ήταν η πρώτη ομάδα μετά το γυρισμό μου από την Εθνική Κύπρου, έχοντας μια απουσία 7-8 χρόνων από τα ελληνικά γήπεδα. Ο ΠΑΣ ήταν η πρώτη ομάδα που μου έκανε την τιμή να μου δώσει τη θέση του προπονητή. Έγινε μια πολύ μεγάλη προσπάθεια τότε και σώθηκε η ομάδα. Έχω τις καλύτερες εντυπώσεις για τον κόσμο, για τη διοίκηση και για τους ανθρώπους όλους. Έχω πολύ καλούς φίλους. Χαίρομαι που η ομάδα πάει καλά. Έχει ένα πολύ καλό προπονητή. Τα παιδιά, που με τα περισσότερα δούλεψα μαζί τους ήταν εξαίσια. 

Αλλά εμείς τώρα πάμε στο δια ταύτα. Παίζουμε πάρα πολλά παιχνίδια σε πολύ βαριά γήπεδα, αγωνιστικοί χώροι όχι πολύ καλοί. Καταλαβαίνετε ότι μ’ αυτές τις συνθήκες είναι πάρα πολύ δύσκολο να ανταπεξέλθεις. Όλες οι ομάδες του κόσμου έχουν απώλειες σ’ αυτές τις διοργανώσεις. Εμείς έχουμε πολλά προβλήματα, θα προσπαθήσουμε όσο το δυνατόν να ετοιμαστούμε γι’ αυτό το παιχνίδι και να πάμε για να κρατηθούμε στην κορυφή χωρίς απώλειες». 

ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΚΛΙΚ ΕΔΩ