Τρίτη 20 Ιανουαρίου 2015

Στ. Μαρτσάκης: Το ματς με ΠΑΣ είναι ένα κίνητρο για όλους

Δηλώσεις για το ματς με τον ΠΑΣ από τον επιθετικό του Α. Ο. Χανίων Στέφανο Μαρτσάκη


Aπόλυτα ειλικρινής, σε σχέση με την, μέχρι στιγμής, πορεία της καριέρας του εμφανίστηκε ο Χανιώτης επιθετικός του ΑΟΧ, Στέφανος Μαρτσάκης. "Έχω κάνει αρκετά λάθη στην καριέρα μου", τόνισε σε τηλεοπτική του συνέντευξη.


Ο Στέφανος Μαρτσάκης εμφανίστηκε στην εκπομπή της ΝΕΑΣ Τηλεόρασης Κρήτης, "Νea Sport Live" και απαντώντας σε σχετική ερώτηση για το πως θα χαρακτήριζε μέχρι στιγμής την πορεία της καριέρας του, η απάντησή του ήταν, αν μη τι άλλο, αφοπλιστική:

Κακά τα ψέματα θεωρώ ότι έχω κάνει αρκετά λάθη στην ποδοσφαιρική μου καριέρα. Θα μπορούσα να έχω καλύτερη εξέλιξη. Ποτέ δεν είναι αργά όμως. Οι όποιες δυσκολίες με έχουν δυναμώσει αυτή την περίοδο. Έχω βάλει μυαλό και θεωρώ ότι ακόμα υπάρχει χρόνος για να δείξω τον πραγματικό μου εαυτό.

Από κει και πέρα ο επιθετικός του ΑΟΧ που χάρισε στην ομάδα του την νίκη στο Ρέθυμνο με την Επισκοπή, έκανε και άλλες αναφορές. Πιο συγκεκριμένα:

Για την αλλαγή στους προπονητές στον ΑΟΧ και τις συνέπειες τους: Η αλλαγή προπονητή επηρεάζει συνήθως, θετικά όσους ποδοσφαιριστές δεν παίζουν. Εγώ είχα κάποια προβλήματα στην αρχή της χρονιάς, ωστόσο τώρα φαίνεται ότι τα ξεπερνάω και ελπίζω να πάρω τις ευκαιρίες που μου αναλογούν, αφού επανέρχομαι σε καλή κατάσταση.

Για τον ΑΟΧ και το φετινό στόχο: Η ομάδα μας έχει διάρκεια. Με την έλευση του νέου προπονητή βοηθηθήκαμε και ψυχολογικά. Πιστεύω ότι θα είμαστε στις προνομιούχες θέσεις των playoff. Η ΑΕΚ πάντως έχει το πλεονέκτημα. Οι υπόλοιποι είμαστε πάνω-κάτω τα ίδια. Παίζει βέβαια ρόλο με πόσους βαθμούς θα ξεκινήσι κάθε ομάδα στα play off.

Για το ματς Κυπέλλου με τον ΠΑΣ Γιάννενα: Το ματς με τον ΠΑΣ αποτελεί κίνητρο για όλους. Ο ΠΑΣ είναι πολύ καλή ομάδα, θεωρώ όμως ότι μπορούμε να το παλέψουμε και να διεκδικήσουμε την πρόκριση στα προημιτελικά του Κυπέλλου Ελλάδος.

ΠΗΓΗ: athlitiko.gr