Τρίτη 17 Μαρτίου 2015

Μάρκος Βελλίδης: Να παίξουμε με σοβαρότητα

Δηλώσεις στην ιστοσελίδα της ΠΑΕ έκανε ο Μάρκος Βελλίδης


Ο τερματοφύλακας του ΠΑΣ Γιάννινα Μάρκος Βελλίδης μίλησε στην επίσημη ιστοσελίδα της ομάδας για τη δεύτερη φετινή υποψηφιότητα του ως MVP της αγωνιστικής καθώς επίσης και για τον αυριανό αγώνα με τον Πλατανιά.


-Δεύτερη φορά υποψήφιος MVP. Μια ακόμα μεγάλη διάκριση αφού προηγείσαι με μεγάλη διαφορά στην σχετική ψηφοφορία. Τι σημαίνει αυτή η ανταπόκριση του κόσμου για σένα;

-Το γεγονός ότι είμαι για δεύτερη φορά υποψήφιος MVP είναι πολύ σημαντικό τόσο για μένα όσο και για την ομάδα μου. Με χαροποιεί ιδιαίτερα καθώς δείχνει ότι βοήθησα ξανά να πετύχουμε ένα θετικό αποτέλεσμα. Είναι πολύ όμορφο συναίσθημα να διαπιστώνεις πως ο κόσμος σε στηρίζει και αναγνωρίζει τη δουλειά σου και τους ευχαριστώ όλους.

-Πραγματοποίησες ακόμα μια εκπληκτική εμφάνιση κόντρα στον Παναιτωλικό. Είναι η φετινή σου σεζόν η καλύτερη και η πιο μεστή της ποδοσφαιρικής σου καριέρας;

-Όπως έχω ξαναπεί δεν καταφέρνω τίποτα μόνος μου. Όλα γίνονται με τη βοήθεια των συμπαικτών μου. Σίγουρα οι φετινές εμφανίσεις μου με την ομάδα είναι σταθερά σε καλό επίπεδο και αυτό είναι σε πολύ μεγάλο βαθμό αποτέλεσμα του τρόπου λειτουργίας του ποδοσφαιρικού τμήματος. Εύχομαι η συνέχεια μέχρι το τέλος της σεζόν να είναι ανάλογα επιτυχημένη.

-Ο ΠΑΣ αντιμετωπίζει αύριο το μεσημέρι τον Πλατανιά. Ένα σχόλιο για την αναμέτρηση και που πιστεύεις θα κριθεί ο αγώνας.

-Θα αγωνιστούμε κόντρα σε μία ομάδα που παλεύει για την παραμονή της. Όπως γνωρίζουμε ο Πλατανιάς διαθέτει πολύ αξιόλογους ποδοσφαιριστές και σίγουρα το έργο μας μόνο εύκολο δε μπορεί να χαρακτηριστεί. Θα πρέπει να βγούμε στο γήπεδο με τη σοβαρότητα που απαιτεί ένας πραγματικά δύσκολος αγώνας.

ΠΗΓΗ: pasgiannina.gr