Κυριακή 26 Απριλίου 2015

Το βραβείο MVP του αγώνα στον γκολκίπερ του ΠΑΟΚ

Κορυφαίος του αγώνα στην Τούμπα ο γκολκίπερ του ΠΑΟΚ


Ο Καμερουνέζος τερματοφύλακας πήρε σε ένα ακόμα παιχνίδι του ΠΑΟΚ το βραβείο του πολυτιμότερου και μίλησε τόσο για την ισοπαλία με τον ΠΑΣ όσο και για το δικό του θέμα…
Για τη δική του καλή εμφάνιση και σήμερα και το βραβείο του πολυτιμότερου: 
«Όταν δουλεύεις πολύ αυτό βγαίνει στο γήπεδο και χαίρομαι που είμαι και πάλι εδώ, ωστόσο το πιο σημαντικό είναι η ομάδα και οι νίκες». 

Για την ισοπαλία με τον ΠΑΣ: 
«Ήταν ένα δύσκολο παιχνίδι με έναν δύσκολο αντίπαλο. Ο ΠΑΣ είναι μία πολύ καλή ομάδα και αυτό φαίνεται και από το γεγονός ότι δεν έχει χάσει από τις ομάδες που βρίσκονται στις πρώτες θέσεις. Τη δεδομένη χρονική στιγμή το πιο καλό είναι ότι δεν χάσαμε». 

Για την καλή εικόνα της ομάδας στο πρώτο ημίχρονο: 
«Σίγουρα υπάρχουν περιθώρια βελτίωσης και πάντα υπάρχουν. Είμαστε μία ομάδα με υψηλούς στόχους και πάντα υπάρχουν περιθώρια βελτίωσης».

Για το αν θα παραμείνει στην ομάδα: 
«Η ερώτηση αυτή μου γίνεται κάθε μέρα. Εγώ είμαι συγκεντρωμένος στη δουλειά μου, προσπαθώ να δίνω το 100% και θα δούμε τι θα συμβεί».

Για το αν είναι διατεθειμένος να περιμένει τον ΠΑΟΚ:
«Δεν ξέρω, σίγουρα θα πρέπει να αποφασίσω κάποια στιγμή. Θα δούμε, αλλά σίγουρο είναι πως όταν πάρω την απόφαση μου, θα πρέπει να είμαι όσο πιο ήρεμος μπορώ».


ΠΗΓΗ: Paok24.com