Τρίτη 19 Μαΐου 2015

Ο Ακόστα ανανέωσε για άλλα 2 χρόνια στον ΠΑΣ

Ο Νόε Ακόστα στα γραφεία της ΠΑΕ με τον Δημήτρη Νιαρχάκο


H ΠΑΕ ΠΑΣ ΓΙΑΝΝΙΝΑ 1966 ανακοινώνει την ανανέωση συμβολαίου του ποδοσφαιριστή Noe Acosta Rivera μέχρι 30.06.2017. Μετά την ολοκλήρωση των συνομιλιών και την υπογραφή του νέου του συμβολαίου ο ποδοσφαιριστής δήλωσε: "Είμαι πολύ χαρούμενος που θα συνεχίσω να αγωνίζομαι στον ΠΑΣ ΓΙΑΝΝΙΝΑ για άλλα δύο χρόνια. Αυτό το διάστημα που αγωνίστηκα εδώ όλοι με έκαναν να νιώσω σαν στο σπίτι μου, γι' αυτό άλλωστε ήταν πολύ εύκολο για μένα να πάρω αυτή την απόφαση.
Θα ήθελα να ευχαριστήσω τον Πρόεδρο, τα μέλη της διοίκησης, τον Διευθυντή του ποδοσφαιρικού τμήματος, του προπονητές μου, τους συμπαίχτες μου και όλο τον κόσμο που αγαπάει την ομάδα και τους υπόσχομαι να συνεχίσω να δίνω τον καλύτερο εαυτό μου."