Τρίτη 26 Μαΐου 2015

Διακρίσεις για Βελλίδη, Ίλιτς και Κοροβέση

Στους κορυφαίους της χρονιάς και ο Μπράνα Ίλιτς

Οι κορυφαίοι της φετινής αγωνιστικής περιόδου, παρέλαβαν τα βραβεία τους όπως τους τα έδωσε ο κόσμος που ψήφισε και όλοι μίλησαν για τη σεζόν που κλείνει.
Εκτός από τους Γιάννη Αναστασίου, που παρέλαβε το βραβείο του καλύτερου προπονητή και Τσόρι Ντομίνγκες, που αναδείχθηκε MVP, μίλησαν ακόμη στη Nova:


Κορυφαίος σκόρερ

Χερόνιμο Μπαράλες: «Είμαι πολύ χαρούμενος για αυτό το βραβείο, θέλω να το αφιερώσω στην οικογένεια μου και κατά δεύτερο λόγο στην ομάδα μου που με βοήθησε. Ο Αστέρας τα πήγε πολύ καλά φέτος. Χάρη σε όλη την ομάδα και με τη δουλειά μας, κατάφερα και εγώ να φτάσω σε αυτό τον προσωπικό στόχο. Έχουμε κάνει μια πολύ μεγάλη και δύσκολη πορεία φέτος. Είμαστε ικανοποιημένοι όλοι. Έχουμε έναν πολύ νέο προπονητή που προσπαθεί να μας δώσει ότι περισσότερο έχει. Θέλουμε να συνεχίσουμε έτσι και να πετύχουμε ακόμα περισσότερα. Είχαμε πολλά παιχνίδια αλλά έχουμε ομάδα και δυνάμεις για να κάνουμε ακόμα περισσότερα την επόμενη σεζόν. Δεν κρύβω πως το όνειρό μας είναι το Τσάμπιονς Λιγκ. Θεωρώ πως είμαι στην καλύτερη ηλικία. Από 26 μέχρι 30 είναι τα καλύτερα χρόνια για ένα ποδοσφαιριστή, είναι στο πικ της ωρίμανσής του. Δεν μπορώ να βάλω ταβάνι στους στόχους μου, θα προσπαθώ πάντα για το καλύτερο».

Καλύτεροι τερματοφύλακες

Βελλίδης: «Σημαντικό ρόλο έπαιξε η ομάδα μου, οι συμπαίκτες και όλο το τιμ γιατί όλοι μαζί κάναμε μια εξαιρετική χρονιά και τους ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου. Το παιχνίδι με τον Παναιτωλικό μου βγήκε σε όλα, η ομάδα πήρε έναν πολύ σημαντικό βαθμό και νομίζω πως είναι η καλύτερή μου εμφάνιση». 
Ρομπέρτο
Γκορμπούνοφ: «Ένιωσα λιγάκι έκπληκτος όταν παρέλαβα το βραβείο. Νιώθω πολύ χαρούμενος διότι στην πρώτη μου χρονιά στην Ελλάδα συγκαταλέγομαι στους τρεις καλύτερους τερματοφύλακες του πρωταθλήματος. Για μένα αποτελεί τιμή αυτό το βραβείο, είμαι πολύ χαρούμενος».

Οι καλύτεροι αμυντικοί

Σκόνδρας: «Όλοι οι παίκτες προσπαθούν να καταξιωθούν στις ομάδες τους και αυτά τα βραβεία είναι μια επιβράβευση. Ευχαριστώ αυτούς που με ψήφισαν. Πήγαμε αρκετά καλά αλλά το κυριότερο είναι να καταξιώνεσαι σαν σύνολο. Θα δουλέψω σκληρά για να έρθουν τέτοιες ευχάριστες στιγμές και τα επόμενα χρόνια». 

Λούι: «Είμαι βαθιά ικανοποιημένος για το βραβείο, θεωρώ πως έτσι αναγνωρίζονται η αξία μου και οι εμφανίσεις μου στη Superleague. Είναι τιμή για μένα να βρίσκομαι ανάμεσα στους καλύτερους».

Σανκαρέ: «Είμαι πολύ χαρούμενος που δέχομαι αυτή την τιμή γιατί είχαμε μια δύσκολη χρονιά. Δύσκολη γιατί δώσαμε πολλά παιχνίδια όμως όταν έχεις συμπαίκτες σαν αυτούς είναι πολύ σημαντικό. Θεωρώ πως είμαστε σε καλό δρόμο για να πάμε ακόμα καλύτερα. Θέλω να το αφιερώσω στην κόρη μου πρώτα απ’ όλα, στην οικογένειά μου, σε όλη την ομάδα του Αστέρα και στα στελέχη που με στήριξαν αλλά και σε όλο τον κόσμο που με βοήθησε να δείξω την αξία μου. Θέλω να πω σε όλους «ευχαριστώ» και «καλή τύχη». 

Αναστασιάδης: «Τα συναισθήματα είναι γεμάτα χαρά και ικανοποίηση από μία σεζόν πολύ δύσκολη για την Καλλονή και για μένα προσωπικά. Να ευχαριστήσω όλους τους καταξιωμένους δημοσιογράφους που με τίμησαν με το βραβείο, Το βραβείο αυτό με γεμίζει ευθύνη και δύναμη για την επόμενη σεζόν».

Ταυλαρίδης: «Ξεκίνησα τη σεζόν στον Ατρόμητο, συνεχίζω στον Παναθηναϊκό. Σίγουρα είμαι αρκετά ικανοποιημένος για όλη αυτή την προσπάθεια που δεν πάει χαμένη εδώ και χρόνια. Δουλεύω πολύ σκληρά και όποιος δουλεύει σκληρά και έχει χαμηλά το κεφάλι στο τέλος δικαιώνεται. Αφιερώνω το βραβείο στα δύο κορίτσια μου και στους γονείς μου». 

Ρατς: «Γενικά αυτού του τύπου τα βραβεία είναι κίνητρο για τον καθένα για να πετύχει περισσότερα πράγματα, διότι όσο περισσότερα πετυχαίνεις τόσο περισσότερα θες. Είναι πολύ ωραίο συναίσθημα ένα προσωπικό βραβείο. Προσωπικά μου δίνει κίνητρο για την επόμενη σεζόν ούτως ώστε να κυνηγήσω κι άλλες προσωπικές διακρίσεις και να κάνω κάτι ακόμα καλύτερο στη νέα αγωνιστική περίοδο». 

Ίλιτς: «Το γεγονός πως βρίσκομαι μέσα στους καλύτερους παίκτες της Superleague σημαίνει πολλά για μένα και είμαι πολύ χαρούμενος που πήρα το βραβείο. Νομίζω ότι το ματς με τον Ολυμπιακό ήταν ένα από τα καλά μου παιχνίδια αλλά και αυτό με τη Βέροια όπου είχα τρεις ασίστ. Ο αγώνας με τον Λεβαδειακό είναι ίσως το χειρότερό μου παιχνίδι».

Καρέλης: «Πολύ χαρούμενος για αυτό το βραβείο, ευχαριστώ πολύ όσους με ψήφισαν αλλά και τον προπονητή, την ομάδα και όλους όσοι με βοηθούν να πάρω το βραβείο. Έχω δουλέψει σκληρά και με έχουν βοηθήσει οι προπονητές μου για να μπορώ να βοηθώ περισσότερο την ομάδα μου μέσα στο γήπεδο».

Μπαράλες: «Νιώθω πολύ περήφανος, χαρούμενος και ευγνώμων για αυτό το βραβείο. Είναι αποτέλεσμα ομαδικής δουλειά και για αυτό θέλω να ευχαριστήσω όλη την ομάδα αφού με τη δική τους βοήθεια τα κατάφερα. Το αφιερώνω στην οικογένειά μου, τη γυναίκα, το γιό μου, οι οποίοι είναι πάντα δίπλα μου αλλά το αφιερώνω και στους συμπαίκτες μου που με βοήθησαν να το κατακτήσω».
Ίγκορ: «Είναι τιμή για μένα και αισθάνομαι ευγνώμων αλλά και περήφανος. Δεν το περίμενα αλλά είμαι πολύ χαρούμενος. Κατέβαλα σκληρή δουλειά αλλά είχα και τη στήριξη των συμπαικτών μου για να πετύχω τα γκολ με τα οποία μείναμε στην κατηγορία και είμαι ευχαριστημένος για αυτό».
Καλύτερο γκολ
Περέιρα: «Ήταν μια ευχάριστη ανάμνηση σε ένα σπουδαίο παιχνίδι. Ήταν περίεργη φάση, σκέφτηκα μόνο να σουτάρω γιατί δεν είχα χώρο. Μόλις είδα τη μπάλα στα δίχτυα χάρηκα πολύ, έκανα σαν τρελός και το πανηγύρισα με τους συμπαίκτες μου. Είμαι χαρούμενος για αυτό το βραβείο, είναι τεράστια τιμή για μένα.

Καλύτερη ασίστ: Νίκος Κοροβέσης

Καλύτερη απόκρουση: Αντρέι Γκορμπούνοφ


Γκορμπούνοφ: «Τα βραβεία είναι ευχάριστα για κάθε ποδοσφαιριστή. Σχετικά με την απόκρουση θεωρώ πως είναι σημαντικό το ότι βοήθησα την ομάδα να πάρει τη νίκη σε αυτό το ματς. Όντως ήταν μια δύσκολη επέμβαση που χαίρομαι γιατί μας έδωσε τη νίκη και παράλληλα βοήθησε να πετύχουμε το στόχο μας στη σεζόν».
 
Βραβείο fair play: Τζενάρο Γκατούζο


Καλύτερη δήλωση:

Αναστασιάδης: «Ποτέ δεν σκέφτομαι τι θα πω, λέω ότι μου έρχεται εκείνη τη στιγμή που σημαίνει πως είναι πραγματικά όλα αυτά. Το 'χεις βιώσει κάτι για να το πεις ειδάλλως πρέπει να σκέφτεσαι ώρες, να προετοιμαστείς για μια ερώτηση ή μια απάντηση. Όλα αυτά είναι γνήσια αλλά δυστυχώς στο ποδόσφαιρο τα πράγματα δεν είναι πάντα τόσο γνήσια. Αυτό για μένα είναι πάρα πολύ άσχημο. Έχω πει πολλές φορές πως μου είναι πολύ δύσκολο να αντιμετωπίσω ανθρώπους που λένε ψέματα. Το απεχθάνομαι το ψέμα. Είναι προτιμότερο να μου πεις το χειρότερο πράγμα που μπορεί να με ενοχλήσει από το να μου πεις ψέματα».

Καλύτερος rookie:


Κόντος: «Δεν ένιωθα ιδιαίτερο άγχος, ήθελα να ευχαριστηθώ τη χρονιά και να δείξω πως μπορώ να ανταποκριθώ. Η ωριμότητα είναι ο σημαντικότερος παράγοντας νιώθω αρκετά ώριμος και έμπειρος για να ανταποκριθώ σε αυτά που πρέπει. Ο κος Γρηγορίου είναι εξαιρετικός προπονητής και με έχει βοηθήσει τα μέγιστα».