Παρασκευή 15 Μαΐου 2015

Το μεγάλο "μπαμ" με τον κορυφαίο Έλληνα γκολκίπερ

Ο Μάρκος Βελλίδης στα γραφεία του ΠΑΣ με τον διευθυντή του ποδοσφαιρικού τμήματος Δημήτρη Νιαρχάκο. 


Το μεγάλο "μπαμ" έγινε στον ΠΑΣ καθώς επέκτεινε το συμβόλαιό του για άλλα τρία χρόνια ο διεθνής γκολκίπερ Μάρκος Βελλίδης. Είναι πολύ σημαντικό για μια ομάδα να έχει καλό τερματοφύλακα και ο ΠΑΣ εξασφάλισε για άλλα 3 χρόνια τον κορυφαίο Έλληνα γκολκίπερ.

Αναλυτικά η ανακοίνωση της ΠΑ: "Η Π.Α.Ε. ΠΑΣ ΓΙΑΝΝΙΝΑ 1966 ανακοινώνει την επέκταση συμβολαίου με τον Διεθνή ποδοσφαιριστή Μάρκο Βελλίδη μέχρι 30/06/2018. Μετά την υπογραφή του συμβολαίου του ο Μάρκος Βελλίδης δήλωσε: «Πριν δυο χρόνια είχα πει πως το να έρθω σε αυτή την ομάδα ήταν μεγάλη τιμή για εμένα διότι ο ΠΑΣ αντιπροσωπεύει ολόκληρη την Ήπειρο. Σήμερα είμαι ιδιαίτερα χαρούμενος που θα παραμείνω στην ομάδα για τα επόμενα τρία χρόνια. Ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου τον Πρόεδρο και την οικογένεια του, τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου, τον Διευθυντή του ποδοσφαιρικού τμήματος κ. Νιαρχάκο, τους προπονητές μου, κ. Πετράκη, κ. Γεωργουλόπουλο, κ. Αλεξίου και κ. Τσελιόπουλο, όλους τους συμπαίκτες μου και το φίλαθλο κόσμο της Ηπείρου για τη στήριξη και την εκτίμηση στο πρόσωπο μου".