Δευτέρα 4 Μαΐου 2015

Ο Δημητρίου προδικάζει ότι και στο CAS θα χάσει ο ΠΑΣ!

Και στο CAS να πάει ο ΠΑΣ δεν έχει καμία τύχη λέει ο υπεύθυνος αδειοδοτήσεων της ΕΠΟ Γιώργος Δημητρίου


ΠΑΣ Γιάννινα, Πανθρακικός, Πλατανιάς, Βέροια και Λεβαδειακός έκαναν έφεση κατά της πρωτόδικης απόφασης του αρμόδιου οργάνου αδειοδότησης, που αποφάσισε να μην τους χορηγήσει άδεια.
Από αυτές ''κόπηκαν'' εκ νέου οι ΠΑΣ Γιάννινα και Πανθρακικός, μια εξέλιξη που εξόργισε τους ανθρώπους της ομάδας της Ηπείρου, οι οποίοι δήλωσαν ότι αδικήθηκαν από τη δευτεροβάθμια, πως θα κυνηγήσουν τη δικαίωση στις δικαστικές αίθουσες, την ίδια ώρα που η ΕΠΟ τους κάλεσε να ανοίξουν τον φάκελο αδειοδότησης, δηλώνοντας έτοιμη να δώσει όλα τα στοιχεία στη δημοσιότητα.


''Μεταγενέστερα δικαιολογητικά δεν προβλέπονται στην εφέσεων''

Για το ''καυτό'' θέμα του ΠΑΣ Γιάννινα με την άδεια μίλησε στο Sport24.gr ο υπεύθυνος του τμήματος αδειοδότησης της ΕΠΟ, Γιώργος Δημητρίου, ο οποίος δήλωσε ότι οι δικές του εισηγήσεις προς τη δευτεροβάθμια επιτροπή (ΕΕΑ: Επιτροπή Εφέσεων Αδειοδότησης) ήταν αρνητικές προς όλες τις ομάδες. Θέλησε να καταστήσει σαφές τι αναφέρει ο κανονισμός. Ότι δηλαδή η Επιτροπή Εφέσεων δεν πρέπει να δέχεται κανένα περαιτέρω έγγραφο σε σχέση με αυτά που δόθηκαν στο Πρωτοβάθμιο Όργανο Αδειοδότησης (ΠΟΑ) από τις ομάδες

Εξήγησε αρχικά: ''Η διαδικασία της έφεσης εξετάζει το κατά πόσο ήταν σωστή και δίκαιη η πρωτόδικη απόφαση. Δεν επανεξετάζει την υπόθεση. Ως πάγια τακτική μου δεν παρίσταμαι στη διαδικασία της έφεσης. Εγώ στέλνω την εισήγησή μου, που είναι ίδια με την πρωτόδικη απόφαση. Αφήνω από εκεί και πέρα τις επιτροπές να αποφασίσουν. Ο κανονισμός δεν δίνει περιθώρια επανεξέτασης, αλλά εξετάζει αν τη χρονική στιγμή που έγινε η πρωτόδικη λήφθηκε η σωστή απόφαση με βάση τα στοιχεία που υπήρχαν τότε.

Η περίπτωση μεταγενέστερων συμβάντων, δικαιολογητικών και ισχυρισμών δεν προβλέπεται. Οποιοσδήποτε κάνει κάτι τέτοιο δεκτό, δεν βαδίζει με γνώμονα τον κανονισμό. Πολλές φορές στο παρελθόν έχει γίνει αυτό. Δηλαδή έχουν δεχτεί περαιτέρω στοιχεία σε έφεση. Αυτό είναι 100% αντίθετο με τον κανονισμό. Ο καθένας πράττει όπως νομίζει. Δεν μπορώ να κάτι εγώ για αυτό. Πολλές φορές ο κόσμος μπερδεύεται και λέει το περίφημο ''αυτοί πώς πήραν άδεια;'' και το συγχέει με το τι έχω κάνει εγώ. Αυτό είναι τελείως λάθος και παραπλανητικό''.

Απάντηση στον ΠΑΣ: ''Γιατί δεν ανοίγουν τον φάκελό τους;"

Ο Γιώργος Δημητρίου απάντησε στους ισχυρισμούς του ΠΑΣ Γιάννινα, που αναφέρει ότι κακώς δεν του χορηγήθηκε άδεια. ''Εγώ απαντώ ότι με καλύπτει η ανακοίνωση της ΕΠΟ, με την οποία καλεί τον ΠΑΣ ανοίξει τον φάκελο. Αντιλαμβάνεστε ότι αν ίσχυε έστω 1/1000 αυτό που ισχυρίζεται ο ΠΑΣ, ότι δηλαδή αδικήθηκε, θα είχε ήδη δώσει την έγκρισή του για να ανοίξει ο φάκελος. Μέχρι τώρα δεν έχει γίνει κάτι τέτοιο. Και πέρυσι που τους καλέσαμε να πράξουν το ίδιο, επίσης αρνήθηκαν. Τώρα, πώς κάποιος θεωρεί τον εαυτό του αδικημένο και την ίδια στιγμή δεν δίνει την έγκριση να ανοίξει ο φάκελος και να αποδειχτεί αυτό το οποίο λέει; Εμείς που είμαστε, αν θέλετε, οι παράνομοι, η κακιά ΕΠΟ, που της έχουν χρεώσει τα πάντα, δηλώνουμε πρόθυμοι να ανοίξουμε τον φάκελο. Πιστεύετε ότι έχουμε κάτι να φοβηθούμε;''.

''Εκ των ουκ άνευ ότι δεν έχει τύχη στο CAS ο ΠΑΣ Γιάννινα''

Ο κ. Δημητρίου υποστήριξε ότι ο ΠΑΣ Γιάννινα μπορεί να προσφύγει μονάχα στο CAS, όπου ωστόσο υπάρχει δεδικασμένο και δεν υπάρχει περίπτωση να δικαιωθεί: ''Σε ποιες δικαστικές αίθουσες θα κυνηγήσει την υπόθεση ο ΠΑΣ; Θα ήμουν ευχαριστημένος αν την κυνηγούσε. Κρατήστε στα υπόψιν σας το εξής. Το μόνο προβλεπόμενο όργανο που μπορεί να προσφύγει είναι το CAS, της Λωζάνης. Το Τακτικό Διαιτητικό Δικαστήριο που άκουσα τις προάλλες δεν έχει καμία απολύτως δικαιοδοσία. Πριν από δύο χρόνια το CAS γνωμοδότησε επί προσφυγής του ΠΑΣ Γιάννινα και δημιουργήθηκε δεδικασμένο. Απορρίφθηκε. Κάθε απόφαση του CAS είναι νομολογία. Ότι θα έχει την ίδια τύχη ο ΠΑΣ στο CAS είναι εκ των ουκ άνευ. Αν το CAS γνωμοδοτήσει, σας το λέω υπεραπλουστευμένα, ότι κάτι πρέπει να έχει άσπρο χρώμα, αυτό συνεχίζει να ισχύει. Είναι υποχρεωμένοι όλοι να βαδίζουν με βάση την απόφαση αυτή του CAS''.

''Για όλες τις περιπτώσεις είχα εισηγηθεί αρνητικά''

Ο υπεύθυνος του τμήματος αδειοδότησης της Ελληνικής Ποδοσφαιρικής Ομοσπονδίας υπογράμμισε ότι και για τις πέντε ΠΑΕ είχε δώσει αρνητική εισήγηση: ''Δεν ξέρω αν προσκομίστηκε κάτι περαιτέρω στην επιτροπή εφέσεων, σας μιλάω ειλικρινά, Η επιτροπή των εφέσεων για τους δικούς της λόγους σε δεύτερο βαθμό αποφάσισε να χορηγήσει την άδεια. Εγώ από πλευράς μου σας αναφέρω ότι για όλες τις περιπτώσεις είχα εισηγηθεί αρνητικά και βάση κανονισμού δεν προβλέπεται η έφεση να επανεκδικάζει την υπόθεση. Ο καθένας εκτελεί το ρόλο του όπως αυτός νομίζει.

Εγώ έχω σκοπό να εκπληρώνω το ρόλο μου και τα καθήκοντά μου με βάση τον κανονισμό. Οι άλλοι ας κάνουν ό,τι θέλουν. Έχει το δικαίωμα η δευτεροβάθμια επιτροπή να πάρει άλλη απόφαση. Απλά το ερώτημα που τίθεται είναι αν το δικαίωμα αυτό εξασκήθηκε με βάση τον κανονισμό ή όχι. Εγώ μπορώ να γνωρίζω πώς λειτούργησε η επιτροπή εφέσεων, αλλά δεν είναι δουλειά μου. Ο ρόλος μου είναι καθαρά εισηγητικός. Το αν τα όργανα λειτουργούν σωστά και σύννομα είναι άλλων δουλειά, όχι δική μου''.
ΠΗΓΗ: sport24.gr