Δευτέρα 1 Ιουνίου 2015

Υπόθεση Ντάσιου: Τι λέει ο παίκτης, τι λένε και από τον ΠΑΣ

Ο Γιώργος Ντάσιος με τον Βαγγέλη Γυφτόπουλο στα Τρία Πέντε Πηγάδια Νάουσας το καλοκαίρι του 2012


Αποκαλυπτικός ήταν ο Γιώργος Ντάσιος σε συνέντευξη που έδωσε στην ιστοσελίδα joinsports.gr καθώς μεταξύ άλλων τονίζει ότι δεν του έγινε καν πρόταση για να ανανεώσει το συμβόλαιο με τον ΠΑΣ και όλα δείχνουν ότι θα μετακομίσει σε άλλη ομάδα.
Με έγκυρη πηγή του ΠΑΣ που επικοινώνησε το gianninasports.gr δίνεται μια άλλη διάσταση στο θέμα αυτό τονίζοντας ότι για την ομάδα δεν έκλεισε το θέμα παραμονής Ντάσιου και είναι ανοιχτό. Απλά επειδή μπορεί να κάνει μόνο δύο μεταγραφές άνω των 24 ετών ζητήθηκε από τον Ντάσιο να κάνει υπομονή για λίγο προκειμένου να ξεκαθαρίσουν κάποια πράγματα που είναι σε εκκρεμότητα και όλα θα πάνε καλά για τη συνέχιση της συνεργασίας.

Στη συνέντευξη στο joinsports.gr  για το θέμα της ανανέωσης του συμβολαίου τόνισε και τα εξής:  «Ποτέ δεν φανταζόμουν τον εαυτό μου με άλλη φανέλα. Θα γίνει τώρα λογικά. Νιώθω πολύ περίεργα. Έχω απομακρυνθεί λίγο από την ομάδα. Δεν μου έχει γίνει πρόταση. Έχω κάποιες προτάσεις. Περιμένω αυτή την εβδομάδα. Είμαι πιο κοντά στην έξοδο παρά στην παραμονή. Η αγάπη του κόσμου είναι πολύ μεγάλη και αμοιβαία ενώ παράλληλα συντηρείται και μια φημολογία για το αν θα μείνω ή θα φύγω. Με προτρέπουν να μείνω. Δεν είναι στο χέρι μου. Οι τελευταίες 20 μέρες είναι οι πιο δύσκολες της ποδοσφαιρικής μου καριέρας. Δυστυχώς στην ζωή τίποτα δεν είναι δεδομένο και όλα τα ωραία κάποτε τελειώνουν». 

ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΕΤΕ ΤΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΝΤΑΣΙΟΥ ΚΛΙΚ ΕΔΩ