Πέμπτη 11 Ιουνίου 2015

Χ. Χαρίσης: Εγώ επέλεξα να πάω στον ΠΑΟΚ

Δηλώσεις του Χάρη Χαρίση σε ραδιόφωνο της Θεσσαλονίκης


Ο Χάρης Χαρίσης υποστήριξε ότι γνώριζε για το ενδιαφέρον του Ολυμπιακού για την απόκτησή του, αλλά ήθελε να παίξει στον ΠΑΟΚ και γι' αυτό επέλεξε τον «δικέφαλο του βορρά». Αναλυτικά όσα δήλωσε στο Libero 107,4:


Για την χρονιά στον ΠΑΣ και τον Γιάννη Πετράκη: "Από την αρχή της χρονιάς γνωρίζαμε τις δυσκολίες αλλά ήμασταν αποφασισμένοι να δουλέψουμε σκληρά. Τα πράγματα ήταν δύσκολα για μένα, υπήρχαν καλοί παίκτες στην ομάδα, όταν ζητήθηκε να αποκτηθεί ένας ακόμη παίκτης μετά την φυγή του Λίλα, ο κ. Πετράκης είπε πως δεν χρειάζεται καθώς υπήρχε παίκτης σε αυτήν την θέση και ήμουν εγώ..."

Για το τι θέλει να βελτιώσει στον ΠΑΟΚ: "Θεωρώ πως πρέπει να δυναμώσω λίγο και θέλω πολλά ακόμη να βελτιώσω μέσα από την δουλειά. Για τα προτερήματα μου ρωτήστε άλλους..."

Για το πως προέκυψε η πρόταση του ΠΑΟΚ: "Πριν αρκετούς μήνες είχε γραφτεί για μένα και τον ΠΑΟΚ μέχρι που ήρθα σε επικοινωνία και εγώ μαζί τους και έτσι προέκυψε..."

Για το πως ένιωσε τότε: "Εγώ ένιωσα τιμή όταν άκουσα το ενδιαφέρον του ΠΑΟΚ, είναι μια μεγάλη ομάδα. Είχα επικεντρωθεί όμως στον ΠΑΣ για να τελειώσει η δύσκολη χρονιά..."

Για το γεγονός ότι ο ΠΑΣ δυσκόλεψε φέτος τον ΠΑΟΚ: "Αγωνίστηκα βασικός και στα δύο παιχνίδια του πρωταθλήματος και ως αλλαγή στο Κύπελλο. Ο κ.Πετράκης είχε διαβάσει καλά τα παιχνίδια και έτσι ήρθαν τα αποτελέσματα. Από την αρχή μπαίναμε με την νοοτροπία ότι θα κερδίσουμε. Ο προπονητής δούλευε με όλους τους παίκτες το ίδιο. Ήμασταν έτοιμοι και οι 20 να βοηθήσουμε".

Για τις συμβουλές που δέχτηκε όταν υπέγραψε στον ΠΑΟΚ: "Να παραμείνω προσγειωμένος και να μην πάρουν τα μυαλά μου αέρα. Και πολλοί φίλοι και γνωστοί μου, μου ευχήθηκαν να πάρω πρωτάθλημα με τον ΠΑΟΚ και να αγωνιστώ στην Εθνική ανδρών κάποια στιγμή"

Για το πως αισθάνεται λίγο προτού ανακοινωθεί και επίσημα: "Υπάρχει ένα δημιουργικό άγχος. Σε προσωπικό επίπεδο πρέπει να δείξω ότι είμαι έτοιμος όταν έρθει η ώρα. Οι απαιτήσεις είναι τεράστιες από την ομάδα. Δεν με φοβίζει κάτι τέτοιο,  μου δίνει κίνητρο να δουλέψω και να ανταποκριθώ".


Για την πρόταση του ΟΣΦΠ: "Ξέρω ότι υπήρχε ενδιαφέρον από τον Ολυμπιακό αλλά από την στιγμή που ήθελα τον ΠΑΟΚ δεν μπήκα στην διαδικασία να το συζητήσω".
ΠΗΓΗ: gazzetta.gr