Κυριακή 19 Ιουλίου 2015

Ο Κοζορώνης του Εργοτέλη για 3 χρόνια στον ΠΑΣ

Στο Καρπενήσι ο Δημήτρης Νιαρχάκος υποδέχεται τον Βαλάντη Κοζορώνη


Την απόκτηση του ποδοσφαιριστή Βαλάντη Κοζορώνη ανακοίνωσε η ΠΑΕ ΠΑΣ Γιάννινα. Είναι προσωπική επιλογή του Γιάννη Πετράκη, καθώς τον είχε ποδοσφαιριστή στον Εργοτέλη. Από την Κρητική ομάδα έμεινε ελεύθερος και υπέγραψε τριετές συμβόλαιο στον «Άγιαξ της Ηπείρου». Την περασμένη σαιζόν με τη φανέλα του Εργοτέλη στη σούπερ λίγκα είχε 22 συμμετοχές και 1 γκολ. Είναι μέσος και γεννήθηκε στις 3-8-1992. 


Ο Κοζορώνης είναι από χτες στο Καρπενήσι, απλά ο Γιάννης Πετράκης στις δηλώσεις μετά το ματς με τον Παναιτωλικό μίλησε διπλωματικά λέγοντας ότι δεν μπορεί να επιβεβαιώσει μια υποθετική μεταγραφή. Σήμερα το απόγευμα θα κάνει την πρώτη προπόνηση. Μιλώντας στο επίσημο σάιτ της ΠΑΕ δήλωσε τα εξής:  "Είμαι πολύ χαρούμενος που βρίσκομαι αυτή τη στιγμή στα Γιάννενα. Ξέρω ότι ήρθα σε μια πολύ καλή ομάδα με έναν πολύ καλό κορμό και με προοπτικές. Θέλω να ευχαριστήσω τους ανθρώπους της ομάδας που με εμπιστεύτηκαν και που μου έδωσαν την ευκαιρία να αγωνιστώ στον ΠΑΣ ΓΙΑΝΝΙΝΑ. Θα δώσω τον καλύτερο μου εαυτό για να βοηθήσω την ομάδα να πετύχει τους στόχους της και παράλληλα να πετύχω κι εγώ τους δικούς μου."