Τρίτη 28 Ιουλίου 2015

Κοζορώνης: Ο συναγωνισμός θα μας κάνει καλύτερους

Δεξιά στη φωτογραφία εικονίζεται ο Βαλάντης Κοζορώνης με τον Βαγγέλη Γυφτόπουλο στη συνέντευξη που δόθηκε στο "ΦΩΣ"


Ο 23χρονος μέσος Βαλάντης Κοζορώνης είναι η τελευταία μεταγραφή που ανακοίνωσε ο ΠΑΣ Γιάννινα, καθώς είχε μείνει ελεύθερος από τον Εργοτέλη, λύνοντας κοινή συναινέσει το συμβόλαιό του, με σκοπό να κάνει ένα παραπάνω βήμα στην καριέρα του.
Είναι η πρώτη συνέντευξη που δίνει για το «ΦΩΣ» ως παίκτης του «Άγιαξ της Ηπείρου», λέγοντας πολλά και ενδιαφέροντα πράγματα. Γιατί επέλεξε τον ΠΑΣ, ποιοι παράγοντες έπαιξαν ρόλο σ’ αυτό, ενώ προς αποφυγή παρεξηγήσεων ξεκαθάρισε ότι πριν λύσει το συμβόλαιο με τον Εργοτέλη δεν είχε καμία σχέση και επαφή με τη Γιαννιώτικη ομάδα. Ο Κοζορώνης μίλησε με τρυφερά λόγια για τον Εργοτέλη, λέγοντας ότι πάντα θα είναι στην καρδιά του καθώς είναι η ομάδα που τον ανέδειξε ποδοσφαιρικά. Για το νέο πρωτάθλημα ανέφερε ότι θα είναι δύσκολο και ανταγωνιστικό, εκφράζοντας την πεποίθηση ότι ο ΠΑΣ θα πάει και πάλι καλά γιατί σαν ομάδα έχει οργάνωση και ποιότητα. Το πιο σημαντικό που κρατήσαμε απ’ αυτά που μας είπε, είναι ότι ο ανταγωνισμός μεταξύ καλών παικτών που υπάρχει στον ΠΑΣ θα κάνει όλους καλύτερους.

-Βαλάντη δώσε μας τις πρώτες εντυπώσεις σου από τον ΠΑΣ Γιάννινα όπως τις βίωσες στην τελευταία εβδομάδα που ήσουν στο Καρπενήσι;

Ο Βαλάντης Κοζορώνης στο ανεπίσημο ντεμπούτο με τη φανέλα του ΠΑΣ στο φιλικό με τον Ηρακλή στο Καρπενήσι


«Βλέποντας τις προπονήσεις και γνωρίζοντας καλύτερα τους νέους συμπαίκτες μου, βλέπω ότι έχουμε ποιότητα σαν ομάδα. Πιστεύω ότι μπορούμε να καταφέρουμε πολλά πράγματα, αφού είμαστε καλοί σε ατομικό και ομαδικό επίπεδο. Βέβαια όλα αυτά θα έρθουν μέσα από τη δουλειά και την προσπάθεια. Έχω την εντύπωση ότι θα έχουμε στη νέα σαιζόν μια πάρα πολύ καλή ομάδα».

-Επιλέγοντας να έρθεις στον ΠΑΣ έπαιξε ρόλο το ότι είναι μια ομάδα που δίνει ευκαιρίες και σε νέα παιδιά με ταλέντο, όπως είσαι και εσύ;

«Ο ΠΑΣ τα τελευταία χρόνια έδειξε την εικόνα μιας οργανωμένης και καλής ομάδας με καλές προοπτικές και για το μέλλον. Ήθελα στο επόμενο βήμα της καριέρας μου να κάνω κάτι καλύτερο. Σίγουρα δίνει ευκαιρίες σε νέα παιδιά και μέσα από τον ανταγωνισμό που υπάρχει θα γίνουμε όλοι καλύτεροι. Η ευγενής άμιλλα μας κάνει όλους καλύτερους».

-Πως έγινε η μεταγραφή σου στον ΠΑΣ Γιάννινα. Δηλαδή πως βρέθηκε αυτή η ομάδα στο δρόμο σου;

Με τον Διευθυντή του ποδοσφαιρικού τμήματος Δημήτρη Νιαρχάκο


«Εγώ είχα λύσει το συμβόλαιο με τον Εργοτέλη και είχα μπει στη διαδικασία να μιλήσω με κάποιες ομάδες. Στη φάση αυτή προέκυψε και το ενδιαφέρον του ΠΑΣ και για τους λόγους που σας ανέφερα και πριν, προτίμησα να έρθω στα Γιάννινα».

-Πριν λύσεις το συμβόλαιο με τον Εργοτέλη δεν είχες καμία επαφή με τον ΠΑΣ; Το ρωτάω αυτό γιατί υπήρξαν κάποια δημοσιεύματα ότι κρυβόταν ο ΠΑΣ πίσω απ’ αυτή την ιστορία.

«Δεν έχει σημασία το τι γράφτηκε αλλά το πώς είναι η πραγματικότητα. Όταν έλυσα το συμβόλαιο με τον Εργοτέλη δεν είχα κάποια πρόταση στα χέρια μου. Έμεινα ελεύθερος και μετά στο ενδιαφέρον των ομάδων που προέκυψε ήταν και του ΠΑΣ. Και εγώ όπως είπα πριν, προτίμησα τα Γιάννινα. Το ότι έφυγα από τον Εργοτέλη, δεν διαγράφει τα όσα ωραία έζησα μ’ αυτή την ομάδα και ούτε τη βγάζει από την καρδιά μου. Αγαπώ πάρα πολύ τον Εργοτέλη, είναι η ομάδα που με ανέδειξε. Από εκεί και πέρα και εγώ θα κοιτάξω το μέλλον μου».

-Για να επιλέξεις τον ΠΑΣ μεταξύ των άλλων προτάσεων που είχες, έπαιξε ρόλο και η παρουσία του Γιάννη Πετράκη στην τεχνική ηγεσία, που ήταν προπονητής σου και στον Εργοτέλη;

«Σε μια ομάδα θεωρώ ότι παίζουν ρόλο πολλοί παράγοντες, όπως ο προπονητής, η φιλοσοφία και η ποιότητα της ομάδας, το κλίμα κλπ. Ειδικά για το κλίμα, είχα ακούσει πάρα πολύ καλά λόγια για τον ΠΑΣ. Όλα αυτά με έκαναν να επιλέξω τον ΠΑΣ και δεν έπεσα έξω. Ότι άκουγα τα βλέπω ότι είναι πραγματικότητα, τώρα που είμαι μέσα στην ομάδα. Με τον κύριο Πετράκη έχουμε ξανασυνεργαστεί, ξέρω τι ζητάει σαν προπονητής. Είχαμε στον Εργοτέλη πολύ καλή συνεργασία και η παρουσία του στα Γιάννινα ήταν και ένα μεγάλο συν για την επιλογή που έκανα».

-Εννοείται Βαλάντη ότι το κεφάλαιο Εργοτέλης θα είναι πολύ σημαντικό στην καριέρα και στη ζωή σου όπως είπες και εσύ πριν. Γιατί από εκεί αναδείχτηκες ποδοσφαιρικά. Και στο ποδόσφαιρο πέρα από τον επαγγελματισμό υπάρχει και το συναίσθημα.

Ο Βαλάντης Κοζορώνης είναι ποδοσφαιρικά γέννημα θρέμμα του Εργοτέλη

«Κάθε ποδοσφαιριστής που ανδρώνεται ποδοσφαιρικά σε μια ομάδα, θα την έχει πάντα στην καρδιά του. Αυτό είναι κανόνας για τους περισσότερους. Ο Εργοτέλης είναι κάτι το διαφορετικό στην καριέρα μου, γιατί μου έδωσε την ευκαιρία να γίνω επαγγελματίας και με βοήθησε σημαντικά στο ξεκίνημα της καριέρας μου. Μέσα βέβαια από μια αμφίδρομη σχέση, γιατί πιστεύω ότι τον βοήθησα και εγώ. Περάσαμε καλές και άσχημες στιγμές, κρατούμε τα ευχάριστα και συνεχίζουμε».

-Στα τρία χρόνια που έπαιξες στο επαγγελματικό ποδόσφαιρο με τον Εργοτέλη ποιες στιγμές σου έμειναν περισσότερο;

«Στην διαδρομή μιας ομάδας, πάντα υπάρχουν καλές και άσχημες στιγμές. Επειδή στον Εργοτέλη λειτουργούσαμε σαν μια οικογένεια, μας συγκλόνισε ο θάνατος του προέδρου μας Απόστολου Παπουτσάκη. Ήταν η πιο άσχημη στιγμή για το σύλλογο. Ήταν ένας πολύ σημαντικός και καλός άνθρωπος. Η πιο καλύτερη στιγμή ήταν όταν πέσαμε από τη σούπερ λίγκα, αλλά την αμέσως επόμενη χρονιά καταφέραμε να ανεβάσουμε πάλι την ομάδα, μέσα από μια μεγάλη προσπάθεια, από έναν πραγματικό μαραθώνιο. Δώσαμε όλα τα παιδιά τον καλύτερο εαυτό μας για να έρθει αυτό το αποτέλεσμα».

-Βαλάντη πως ξεκίνησες το ποδόσφαιρο;

«Ξεκίνησα από το ερασιτεχνικό ποδόσφαιρο του Ηρακλείου μέχρι τα 15 χρόνια μου. Μετά πήγα στις ομάδες νέων του Εργοτέλη και μου δόθηκε εκεί η ευκαιρία να δουλέψω σε καλύτερες βάσεις. Έμαθα πάρα πολλά πράγματα στις ομάδες νέων του Εργοτέλη, με βοήθησαν όλοι όσοι ήταν στην ομάδα και υπήρχε μεγάλη οργάνωση. Στη συνέχεια έγινα επαγγελματίας με συμμετοχές στη Β’ Εθνική και στη σούπερ λίγκα».

-Πως εκτιμάς το νέο πρωτάθλημα της σούπερ λίγκα;

«Εκτιμώ ότι θα είναι ένα δυνατό και ανταγωνιστικό πρωτάθλημα. Οι δύο ομάδες που ανέβηκαν ΑΕΚ και Ηρακλής έχουν δυναμώσει και είναι ιστορικές ομάδες και οι άλλες ομάδες έχουν καλούς παίκτες στο ρόστερ. Οπότε θα γίνει ένα πρωτάθλημα με πολλές ομάδες να κυνηγάνε την πεντάδα. Αυτό σημαίνει ότι χρειάζεται δουλειά και προσπάθεια. Ωστόσο είμαι αισιόδοξος για την ομάδα μου, έχει τον ίδιο κορμό τα τελευταία χρόνια, καλούς παίκτες, καλό κλίμα, καλό προπονητή, έχει κόσμο στο πλευρό της και θα είναι ανταγωνιστική στο νέο πρωτάθλημα. Πιστεύω ότι δεν θα έχουμε κανένα απολύτως πρόβλημα».

-Από μικρός είχε κάποιον παίκτης πρότυπό σου;

«Ναι μου άρεσε πολύ ο Τσάβι Αλόνσο, γιατί είναι και αυτός αμυντικός χαφ όπως εγώ».

-Κλείνοντας τι μπορούμε να βάλουμε σαν επίλογο;


«Είμαι πολύ χαρούμενος που βρίσκομαι στην ομάδα του ΠΑΣ. Θα δώσω τα πάντα για να πετύχει η ομάδα τους στόχους της, να δικαιώσω όσους πίστεψαν σε μένα και μέσα από την πορεία της ομάδας να υπάρξει και η δική μου καταξίωση».