Κυριακή 16 Αυγούστου 2015

Σ. Τσιώλης: Συγχαρητήρια στους παίκτες για την υπομονή

Οι δηλώσεις από τον προπονητή της Κέρκυρας Σάκη Τσιώλη


Ο προπονητής της Κέρκυρας Σάκης Τσιώλης σε δηλώσεις του μετά τη λήξη του φιλικού αγώνα τόνισε και τα εξής: «Ευχαριστώ τον κόσμο για την υποδοχή που μου επιφύλαξε. Και εγώ τον εκτιμάω βαθύτατα. Εύχομαι στον ΠΑΣ καλή πορεία και μια θέση πιο πάνω από την πορεία που είχε πέρσι.
Έχω 46 μέρες στην Κέρκυρα και τις 44 μέρες ζω υπό πίεση με ένα μεγάλο πρόβλημα πως θα ισορροπούμε κάθε μέρα στην προπόνηση με τους παίκτες.

Συγχαρητήρια στους παίκτες της Κέρκυρας για την υπομονή. Έχουν ήσυχη τη συνείδησή τους καθώς έχουν την ομάδα στη σούπερ λίγκα. Περιμένουμε τη δικαίωση στην προσπάθεια που έκαναν αυτά τα παιδιά και για να παραμείνουμε στη σούπερ λίγκα. Η Κέρκυρα είναι μια πολύ καλή ομάδα και αυτό το έδειξε από πέρυσι. Σ’ αυτό το πρωτάθλημα μπορεί να διεκδικήσει κάτι περισσότερο σε σχέση με προηγούμενα χρόνια».


Σε ερωτήσεις των δημοσιογράφων για το πώς σχολιάζει την εικόνα του ΠΑΣ ανέφερε: «Η ομάδα του ΠΑΣ είναι δομημένη εδώ και αρκετά χρόνια, μπορώ να πω και με τον Άγγελο (Αναστασιάδη) και με τον κύριο Χριστόπουλο. Είναι δομημένη η ίδια σχεδόν ομάδα. Εγώ έτυχα σε μια απίστευτη συγκυρία τα Χριστούγεννα (2013) να μου φύγουν δύο μεγάλοι παίκτες που είναι οι άξονες γι’ αυτή την ομάδα όπως είναι οι Τσάβεζ και Ντε Βινσέντι. Μ’ αυτούς τους δύο παίκτες ενδεχομένως τα πράγματα να ήταν καλύτερα στο β’ γύρο. Παρόλα αυτά ο Τσάβεζ γύρισε η ομάδα τώρα είναι πιο δυνατή και την εύχομαι καλή συνέχεια».