Τρίτη 22 Σεπτεμβρίου 2015

Οι εμπειρίες του Μάριου Οικονόμου από την Ιταλία

Ο Μάριος Οικονόμου σε ραδιοφωνική συνέντευξη τονίζει τις εμπειρίες που αποκόμισε από την Ιταλία

Ενθουσιασμένος που κατάφερε να αγωνιστεί στην Ιταλία, η οποία αποτελεί για εκείνον μεγάλο σχολείο, εμφανίστηκε ο Μάριος Οικονόμου στον ΣΠΟΡ FM 94,6. 

«Αυτό είναι το λάθος που κάνουμε στην Ελλάδα. Δεν ήξερα αρκετά πράγματα για την τακτική, κάτι που έκανα εδώ και μου πήρε χρόνο για να τα μάθω», τόνισε ο 22χρονος άσος της Μπολόνια. 

Τι είπε για τους Κώστα Μανωλά, Σωκράτη Παπασταθόπουλο και Κυριάκο Παπαδόπουλο, αφού ερωτήθηκε για το όνειρό του να κληθεί στην Εθνική Ελλάδας. 

Αναλυτικά όσα δήλωσε ο Μάριος Οικονόμου στην εκπομπή «pick ‘n’ goal» με τους Αλέξη Σπυρόπουλο και Θανάση Ασπρούλια 

Για το πώς αισθάνεται για την παρουσία του στην μπασκετική Μπολόνια: «Είναι ο ίδιος κόσμος. Άλλοι πάνε στο ποδόσφαιρο, άλλοι στο μπάσκετ. Υπάρχει έντονη κριτική για τις επιλογές των μεν και των δε. Δεν μιλιούνται και έχει πολύ πλάκα η συγκεκριμένη ιστορία». 

Για τον ΠΑΣ Γιάννινα και την μετακόμισή του στην Ιταλία: «Έγινε κάτι σπάνιο για τον ΠΑΣ. Υπήρξαν κάποιες επαφές με την Κάλιαρι με τον μάνατζέρ μου και τον τεχνικό διευθυντή του συλλόγου. Ήρθαν και με είδαν σε δύο – τρία ματς και τελικά προχώρησε η μεταγραφή μου. Στην Ιταλία χρειάζεται ένας χρόνος προσαρμογής για έναν αμυντικό». 

Για τη δεύτερη κατηγορία της Ιταλίας: «Το λένε όλοι. Είναι κάτι σαν… αγροτικό. Μπαίνεις στο νόημα και καταλαβαίνεις πόσο εκτιμούν το ποδόσφαιρο στη χώρα. Μίλησα με αρκετά παιδιά πριν πάρω την απόφασή μου». 

Για την παρουσία αρκετών Ελλήνων ποδοσφαιριστών στη γειτονική χώρα, όπως ο Μανωλάς, ο Τοροσίδης και άλλοι: «Εδώ λένε η άμυνα είναι μαθηματικά. Προσπαθούμε να προσπεράσουμε τους υπόλοιπους. Πρέπει να κάνεις ό,τι σου λένε. Την άμυνα την προσέχουν πάρα πολύ στην Ιταλία, και την τακτική επίσης». 

Για τις διαφορές Ελλάδας – Ιταλίας: «Αυτό είναι το λάθος που κάνουμε στην Ελλάδα. Δεν ήξερα αρκετά πράγματα για την τακτική, κάτι που έκανα εδώ και μου πήρε χρόνο για να τα μάθω. Δεν αντιμετώπιζα τόσο σοβαρά το ποδόσφαιρο. Εδώ σου λένε πως πρέπει να αντιμετωπίζεις σαν μέρος της ζωής σου, πολύ σημαντικό και να κάνεις ό,τι σου ζητούν. Αλλιώς δεν σου επιτρέπουν να μπεις. Είναι πολύ διαφορετικά τα πράγματα στις δύο χώρες». 

Για το σύστημα της Μπολόνια: «Σε κάποια παιχνίδια παίζουμε με τρεις αμυντικούς, αλλά συνήθως μου αρέσει να παίζω με τέσσερις αμυντικούς…». 

Για τη μεταγραφή του από την Κάλιαρι στην Μπολόνια: «Η μεταγραφολογία στην Ιταλία είναι κάτι που δεν σταματάει. Συνέχεια ψάχνουν για παίκτες. Τον Γενάρη υπήρξε ενδιαφέρον από κάποιες ομάδες, που δεν ήταν κάτι το σοβαρό για εμένα, ήμουν και βασικός και δεν ήθελα να ρισκάρω». 

Για το πρόσωπο που του έχει κάνει εντύπωση στην Μπολόνια: «Είναι μία πόλη που κρατάει τον κόσμο. Έχω δει πολλούς παίκτες να μένουν στην Μπολόνια, παρότι δεν παίζουν πλέον εδώ. Είναι μία πόλη που έχει υψηλό επίπεδο διαβίωσης. Εμείς έχουμε τον Ντι Βάιο, ο οποίος έχει αναλάβει ρόλο κλαμπ μάνατζερ και σκοπεύει να πάρει σπίτι στην πόλη». 

Για το παιχνίδι με τη Φιορεντίνα: «Είναι πολύ καλή ομάδα με επικίνδυνους επιθετικούς. Μας βάζουν εδώ να βλέπουμε τους αντιπάλους μας. Ο προπονητής προσέχει πολύ αυτά τα πράγματα» 

Για το γεγονός πως δεν τον γνωρίζει το ελληνικό κοινό και το ενδεχόμενο να παίξει στην Εθνική: «Έχω παίξει μόνο σε μία χρονιά με τον κ. Τσάνα στην Κ21 της Εθνικής. Έχουμε αρκετούς παίκτες στη θέση μου. Δεν είναι κάτι αδύνατον. Μπροστά μου είναι παίκτες υψηλού επίπεδο. Ο Σωκράτης, ο Μανωλάς, ο Κυριάκος Παπαδόπουλος. Είναι τιμή για κάποιον να κάνει έστω και μία προπόνηση με την Εθνική. Ήμουν περαστικός από την Κ21. Δεν θα αλλάξω κάτι. Αν μου πάει καλά η δουλειά μου, έχω συνέχεια και θεωρηθώ χρήσιμος από την Εθνική, τότε δεν το συζητάω». 

Για τον αγαπημένο του παίκτη στη Serie A: «Μπορεί και να μην έχω κάποιον… Ο Μανωλάς είναι ένα παιδί που τον παρακολουθώ πολύ, επειδή τους παίζει μόνος του. Είναι ένας παίκτης που σωματικά είναι πολύ μπροστά και μπορεί να κρατήσει όλη την ομάδα μόνος του». 


ΠΗΓΗ: sport-fm.gr