Δευτέρα 28 Σεπτεμβρίου 2015

Λίλα: Τον αετό της Αλβανικής σημαίας σχημάτισα

Ο Άντι Λίλα στο Καραϊσκάκη μετά την επιτυχία του τέρματος πανηγυρίζει με τον δικό του τρόπο


Ο τρόπος με τον οποίο πανηγύρισε το γκολ του στο "Γ. Καραϊσκάκης" απέναντι στον Ολυμπιακό ο Άντι Λίλα ξεσήκωσε θύελλα αντιδράσεων. Ο Αλβανός χαφ του ΠΑΣ Γιάννινα σχημάτισε με τα χέρια του τον αλβανικό αετό και αποδοκιμάστηκε έντονα.


Ο ποδοσφαιριστής φιλοξενήθηκε σε ΜΜΕ της πατρίδας του προκειμένου να τοποθετηθεί επί του θέματος, αναφέροντας ότι δεν ένιωσε να κάνει κάτι κακό. "Κάθε φορά που σκοράρω σχηματίζω τον αετό. Είναι από αγάπη για την πατρίδα μου. Το έκανα στην Ιταλία και τώρα στην Ελλάδα. Δεν ήθελα να επιτεθώ στους οπαδούς που ήταν στο γήπεδο. Αυτοί νόμισαν ότι έκανα το σύμβολο της Μεγάλης Αλβανίας. Δεν με νοιάζει. Εγώ θα κάνω το ίδιο πράγμα παντού κάθε φορά που θα σκοράρω. Δεν ξέρω τι θα αποφασίσει το κλαμπ, βλέπω ότι έχουν κάποιες ανησυχίες. Εγώ δεν έχω κάνει τίποτα λάθος. Σχημάτισα την σημαία της χώρας μου"είπε ο Λίλα σε ρεπορτάζ που φιλοξενείται στην ιστοσελίδα "panorama-sport.com".

Ο Λίλα πρόσθεσε: "Πρέπει όλοι να καταλάβουν ότι αυτό που σχημάτισα ήταν μόνο ο αετός της αλβανικής σημαίας. Δεν έχω μιλήσει ακόμα στον κόουτς, αλλά έμαθα τις δηλώσεις του. Ξέρω ότι θα γίνει ένα συμβούλιο από την διοίκηση για να αποφασίσει τι θα κάνει. Δεν θα είμαι παρών. Εγώ δεν έχω κάνει τίποτα. Έκανα το καθήκον μου ως παίκτης και όταν μου δόθηκε η ευκαιρία, σκόραρα. Επιπλέον έκανα κάτι συνηθισμένο. Σχημάτισα την σημαία της χώρας μου. Είμαι παίκτης της Εθνικής Αλβανίας και την υπηρετώ".

ΠΗΓΗ: sport24.gr