Κυριακή 1 Νοεμβρίου 2015

Γιατί ξέσπασε στο τέλος ο Δημήτρης Ελευθερόπουλος


Ο προπονητής του Πανθρακικού Δημήτρης Ελευθερόπουλος στη συνέντευξη Τύπου


Ο προπονητής του Πανθρακικού Δημήτρης Ελευθερόπουλος με αφορμή κάποιες ειρωνίες που δέχτηκε από ορισμένους φιλάθλους για το αν είχε πραγματικά πρόβλημα στη μέση όταν αγωνιζόταν στον ΠΑΣ τη σαιζόν 2009-2010 τόνισε τα εξής: «Δεν το έκανα όσες φορές έχω έρθει και αναγκάζομαι σήμερα να μιλήσω για τότε που είχα παίξει στον ΠΑΣ, γιατί κάθε φορά που έρχομαι δέχομαι διάφορες ειρωνείες για το πρόβλημα που είχα τότε με μέση μου.
Δεν έχω μιλήσει τόσα χρόνια και πρέπει να το κάνω. Όταν ήμουν εδώ, είχα ένα κάταγμα στη μέση και το έδειξε και η ακτινογραφία, που είχα κάνει. Είχα μεγάλο πόνο και σε καθημερινή βάση είχα τον Φίλιππο Σκόρδο που είναι ο μοναδικός που ξέρει ακριβώς το πρόβλημα. Αλλά και όλοι στην ομάδα ήξεραν τι πέρναγα. Με υπομονή προσπαθούσα να ισιώσω το κορμί μου.

Εύχομαι να μη συμβεί τέτοιο πράγμα σε αυτούς που με ειρωνεύονται. Έφυγα και δεν πήγα σε άλλη ομάδα για έξι μήνες και μετά πήγα στον Ηρακλή μόνο με συμμετοχές, γιατί ήμουν τίμιος και είχα συμφωνία να πληρώνομαι όταν παίζω. Λυπάμαι που δεν το είχα αναφέρει ποτέ. Όποτε έρχομαι ακούω ειρωνείες από τον κόσμο, όχι από άλλους ανθρώπους. Δεν έχω πάρει ούτε ένα ευρώ για μέρα που δεν έχω δουλέψει», δήλωσε. 

Στο τέλος μίλησε και για το σημερινό ματς: «Από εκεί και πέρα όσον αφορά το αγωνιστικό σκέλος, μέχρι το 25ο λεπτό ήταν πολύ καλύτερη η ομάδα μας είχαμε 3-4 τελικές και ο ΠΑΣ την ευκαιρία του πρώτου δοκαριού. Στη συνέχεια είχε το χαμένο πέναλτι του Τσάβες και άλλο ένα δοκάρι για να σκοράρει τελικά μέσα από μια καραμπόλα. 


Γνωρίζαμε ότι ο ΠΑΣ Γιάννινα έχει σκοράρει σε όλα τα ματς, περιορίσαμε το χώρο δράσης του Τσάβες, από τη στιγμή που μπήκε το 1-0, μετά με την ποιότητα των παικτών του μας δημιούργησε προβλήματα».