Πέμπτη 24 Δεκεμβρίου 2015

Μ. Οικονόμου: Και φέτος η ομάδα έχει καλό μέταλλο

Δεξιά ο Μάριος Οικονόμου με τον πρόεδρο του Ερασιτέχνη ΠΑΣ Χρίστο Τσάγκα στις εγκαταστάσεις του σωματείου στο Σταυράκι

ΠΗΓΗ: ΗΠΕΙΡΩΤΙΚΟΣ ΑΓΩΝ

Στα Γιάννινα είναι ο Μάριος Οικονόμου για να περάσει τα Χριστούγεννα με την οικογένειά του. Όπως είναι γνωστό το 2013 μεταγράφηκε από τον ΠΑΣ στην Κάλλιαρι που τον παραχώρησε στη Μπολόνια.
Ο νεαρός αμυντικός δεν ξέχασε τις ρίζες του. Η πρώτη βόλτα στα Γιάννινα ήταν στις εγκαταστάσεις του Ερασιτέχνη ΠΑΣ στο Σταυράκι όπου μίλησε και φωτογραφήθηκε με τα παιδιά των ακαδημιών και τους προπονητές τους. Μιλώντας στο sportsioannina.gr τόνισε και τα εξής: «Είναι πολύ ευχάριστο για μένα να βλέπω να λειτουργούν οργανωμένα ακαδημίες με πολλά παιδάκια». 


Για την ομάδα του ΠΑΣ ανέφερε: «Βλέπω τα παιχνίδια της ομάδας και έχω επαφές με τα παιδιά, τους παλιούς συμπαίκτες μου. Μου άρεσε περισσότερο η περσινή χρονιά, αλλά και φέτος βλέπω ότι η ομάδα έχει καλό μέταλλο. Καλά είναι η ομάδα βαθμολογικά αλλά δεν είναι έτσι όπως μας είχε συνηθίσει τα τελευταία χρόνια. Πιστεύω όμως και στη συνέχεια ότι θα πάει καλά η ομάδα». 

Για το πώς βλέπει μια ενδεχόμενη κλήση του στην εθνική ομάδα ανέφερε: «Εγώ είμαι διαθέσιμος, ήδη έχω κάνει μία επαφή. Θα δούμε. Εγώ σαν πρώτο σκοπό δικό μου έχω να συνεχίζω να παίζω στη Μπολόνια. Αυτός είναι ο πρωταρχικός μου στόχος. Από εκεί και πέρα αν έρθει κλήση από την εθνική, ποιος δεν θα την ήθελε;».

Τι είπε ο πρόεδρος του Ερασιτέχνη


Ο πρόεδρος του Ερασιτέχνη ΠΑΣ Χρίστος Τσάγκας υποδέχτηκε στο προπονητικό κέντρο τον Μάριο Οικονόμου και δήλωσε τα εξής: «Είναι τιμή μας που έχουμε στις εγκαταστάσεις μας τον Μάριο Οικονόμου που είναι δικό μας παιδί. Όπως τιμή μας θα είναι που απ’ αυτά τα φυτώρια που έχουμε θα βγούνε και άλλοι παίκτες για να παίξουν επαγγελματικό ποδόσφαιρο. Τα παιδιά που παίζουν στις ακαδημίες θέλουν να βλέπουν τα ινδάλματά τους γιατί είναι το όνειρό τους κάποτε να γίνουν σαν αυτούς».