Πέμπτη 17 Μαρτίου 2016

Μάριος Οικονόμου: Η Εθνική είναι σημείο αναφοράς για κάθε παίκτη

Παπάζογλου, Οικονόμου και Βέλλιος στην ιστοσελίδα της ΕΠΟ


Επ’ ευκαιρία της πρώτης κλήσης τους στην Εθνική Ανδρών για τους φιλικούς αγώνες με το Μαυροβούνιο και την Ισλανδία, οι Α. Βέλλιος, Θ. Παπάζογλου, Μ. Οικονόμου προέβησαν στις εξής δηλώσεις στο epo.gr:


Μάριος Οικονόμου
«Η πρόσκληση στην Εθνική Ομάδα είναι τιμή μου και αποτελεί σημείο αναφοράς για κάθε ποδοσφαιριστή. Ξέρω ποια είναι η ομάδα στην οποία θα προσπαθήσω να γίνω μέλος της και από ποιους παίκτες αποτελείται. Η ποιότητά τους είναι δεδομένη και το έχουν αποδείξει. Στόχος μου, λοιπόν, είναι να αποκτήσω την εμπιστοσύνη των συμπαικτών μου και φυσικά του προπονητή μου».


Απόστολος Βέλλιος
«Υποδέχτηκα την κλήση μου στην Εθνική με μεγάλη χαρά, καθώς πραγματοποιήθηκε ένα όνειρο που είχα από μικρό παιδί. Με πολλούς παίκτες έχω αγωνιστεί μαζί σε μικρότερες Εθνικές Ομάδες και νομίζω ότι αυτό το στοιχείο θα με βοηθήσει να εγκλιματιστώ γρήγορα στο σύνολο. Θέλω να βγάλω ασπροπρόσωπο τον προπονητή μου στις προπονήσεις και, αν χρησιμοποιηθώ, στους αγώνες και πολύ περισσότερο ελπίζω αυτοί οι αγώνες να έχουν μια θετική κατάληξη για την ομάδα».



Θανάσης Παπάζογλου
«Είμαι χαρούμενος για την κλήση μου στην Εθνική, η οποία δεν ήρθε νωρίτερα στην καριέρα μου, αλλά σημασία έχει ότι εν τέλει ήρθε. Κάθε ποδοσφαιριστής περιμένει να παίξει με τη φανέλα της Εθνικής. Είναι τιμή. Θα δώσω το 100% του εαυτού μου, έτσι ώστε να βοηθήσω το γκρουπ, την ομάδα. Με δουλειά, αφοσίωση και προσπάθεια όλων των παιδιών, νομίζω ότι η Εθνική μπορεί να πετύχει τους στόχους της και να επανέλθει στις επιτυχίες».