Σάββατο 12 Μαρτίου 2016

Τζημόπουλος: Χρωστούσα αυτό το γκολ στον εαυτό μου

Μετά τις ευκαιρίες με τον Παναιτωλικό στην Καλλονή έβαλε το πρώτο γκολ του ΠΑΣ ο Τζημόπουλος


Ο Θέμης Τζημόπουλος σε δηλώσεις του στο συνδρομητικό κανάλι τόνισε και τα εξής: «Η ομάδα μας είχε ένα καλό α’ ημίχρονο στο οποίο δεν απειληθήκαμε καθόλου. Είχαμε δύο με τρεις καλές ευκαιρίες να σκοράρουμε και πετύχαμε το πρώτο γκολ.
Στο β’ ημίχρονο παρουσιάστηκε μια άλλη ομάδα, σαν να μη κατεβήκαμε στο γήπεδο. Η Καλλονή μας πίεσε, δημιούργησε προϋποθέσεις, πολλές σέντρες, έκανε και δύο τελικές, αλλά δεν κατάφερε να σκοράρει. Στην αντεπίθεση ήταν ανοιχτή πίσω και καταφέραμε να βάλουμε ένα δεύτερο γκολ».



Για το γκολ που σημείωσε μετά τις ευκαιρίες που έχασε στο προηγούμενο ματς με τον Παναιτωλικό τόνισε: «Χρωστούσα στον εαυτό μου αυτό το γκολ, μετά τις ευκαιρίες που έχασα στο προηγούμενο ματς. Μου ήρθε η μπάλα, έτυχε να είμαι εγώ και πήραμε τους 3 πόντους. Σημασία έχει ότι σε κακή μέρα πήραμε ένα τρίποντο απέναντι σε μια καλή ομάδα, που πιστεύω ότι την αδικεί η βαθμολογική της θέση. Θα προσπαθήσουμε τώρα να πάρουμε τη νίκη με τον Πανιώνιο. Να μας προβληματίσει η εικόνα του β’ ημιχρόνου και να μη ξανασυμβεί».