Κυριακή 8 Μαΐου 2016

Για άλλα δύο χρόνια στον ΠΑΣ ο Απόστολος Σκόνδρας

Ο Απόστολος Σκόνδρας με τον διευθυντή του ποδοσφαιρικού τμήματος Δημήτρη Νιαρχάκο



Για δύο ακόμα χρόνια ανανέωσε τη συνεργασία του με τον ΠΑΣ Γιάννινα ο αμυντικός Απόστολος Σκόνδρας, που αγωνίζεται στην Γιαννιώτικη ομάδα από το 2013. Η ΠΑΕ ανακοίνωσε την επέκταση της συνεργασίας μέχρι 30 Ιουνίου 2018.
Μετά την ολοκλήρωση της συμφωνίας ο Σκόνδρας δήλωσε τα εξής: «Είμαι πολύ χαρούμενος με αυτή την εξέλιξη. Ήταν κάτι που ήθελα πολύ. Στον ΠΑΣ έχω ζήσει πολλές όμορφες στιγμές και θα κάνω ό,τι μπορώ για να ζήσω κι αυτές που έρχονται. Η ομάδα είναι οικογένεια μου κι εγώ νιώθω πολύ όμορφα στα Γιάννενα. Θέλω να ευχαριστήσω τον Πρόεδρο κ. Χριστοβασίλη, τον Διευθυντή του ποδοσφαιρικού τμήματος κ. Νιαρχάκο, τους προπονητές μου για την εμπιστοσύνη που μου δείχνουν και τους συμπαίχτες μου γιατί χωρίς τη δική τους βοήθεια και συνεργασία ίσως να μην ήμουν εδώ σήμερα. Ένα μεγάλο ευχαριστώ στον κόσμο που είναι δίπλα μας και μια υπόσχεση, ο ΠΑΣ συνεχώς θα μεγαλώνει».