Πέμπτη 7 Ιουλίου 2016

Ο ΠΑΣ ανακοίνωσε και την απόκτηση του Ισπανού επιθετικού Πέδρο Πέρεζ Κόντε

Ο Κόντε στα γραφεία του ΠΑΣ με τον διευθυντή του ποδοσφαιρικού τμήματος Δημήτρη Νιαρχάκο


Ο ΠΑΣ ανακοίνωσε και την απόκτηση του Ισπανού επιθετικού Pedro Pérez Conde (Πέντρο Πέρεζ Κόντε). Γεννήθηκε στις 26-7-1988 και προέρχεται από την ομάδα Mérida A.D. της Γ’ κατηγορίας Ισπανίας. Είχε φέτος 36 συμμετοχές και 17 γκολ είναι επιθετικός (σέντερ φορ).


Η ανακοίνωση της ΠΑΕ ΠΑΣ Γιάννινα

Η ΠΑΕ ΠΑΣ ΓΙΑΝΝΙΝΑ 1966 ανακοινώνει την υπογραφή συμβολαίου συνεργασίας τριετούς διάρκειας με τον Ισπανό επιθετικό Pedro Conde.

Ο ποδοσφαιριστής δήλωσε στην επίσημη ιστοσελίδα της ομάδας: "Είμαι πραγματικά χαρούμενος που βρίσκομαι στην Ελλάδα για λογαριασμό του ΠΑΣ ΓΙΑΝΝΙΝΑ. Ελπίζω τα γκολ που θα πετύχω να βοηθήσουν την ομάδα μου να πάει ακόμα καλύτερα τη νέα ποδοσφαιρική περίοδο. Θέλω να ευχαριστήσω τον Πρόεδρο κ. Χριστοβασίλη και τους προπονητές μου που με εμπιστεύθηκαν και μου έδωσαν τη δυνατότητα να αγωνιστώ σε μια ευρωπαϊκή διοργάνωση. Υπόσχομαι στους φιλάθλους του ΠΑΣ ότι θα δουλέυω πολύ σκληρά και θα δίνω πάντα τον καλύτερο εαυτό μου".


Το βιογραφικό του Pedro Pérez Conde