Τετάρτη 15 Μαρτίου 2017

Βεργέτης: Θέλει ιδιαίτερη προσοχή ο ΠΑΣ

Ο Στάικος Βεργέτης μιλά για το ματς με τον ΠΑΣ Γιάννινα

ΠΗΓΗ: ΗΠΕΙΡΩΤΙΚΟΣ ΑΓΩΝ

Ο Αστέρας Τρίπολης προχθές βράδυ πήρε ισοπαλία 1-1 στη Λιβαδειά από τον Λεβαδειακό και τώρα ετοιμάζεται για το ματς με τον ΠΑΣ.
Έχουν ενδιαφέρον οι δηλώσεις που έγιναν από τον προπονητή Στάϊκο Βεργέτη σε ραδιοφωνικό σταθμό της Τρίπολης (Αρκαδία 93.8): «Έχω μια μικρή εικόνα ακόμα, για τον ΠΑΣ. Μπορεί να πήρε ισοπαλίες με την ΑΕΛ και τον Παναιτωλικό αλλά και στα δύο παιχνίδια, είχε το πάνω χέρι. Είναι μία πολύ καλή και δεμένη ομάδα με δύσκολο σχηματισμό για να τον αντιμετωπίσεις. Υπάρχουν παίκτες στο ρόστερ εδώ και αρκετά χρόνια, όπως και ο Πετράκης στον πάγκο. Αυτό είναι μία ευτυχή συγκυρία για έναν σύλλογο να έχει τέτοιο κορμό, τόσα χρόνια. Αυτό νομίζω πως είναι θετικό για την πορεία του μέχρι τώρα. Ο αγώνας της Κυριακής είναι πολύ δύσκολος για εμάς. Εμείς θα φτιάξουμε ένα πλάνο και θα δούμε πως θα αντιμετωπίσουμε αυτόν τον αντίπαλο. Θα προσπαθήσουμε να μεταδώσουμε στα παιδιά τον τρόπο παιχνιδιού και ευελπιστούμε ότι θα έχουμε ένα θετικό αποτέλεσμα. Να έρθει ο κόσμος να στηρίξει την ομάδα, πιο πολύ απ ότι παλιά». 


Ο 40χρονος τεχνικός έστειλε και το μήνυμα του στον κόσμο: «Το μήνυμα μου θα είναι μια υπόσχεση. Ότι εγώ από την πλευρά μου, βάση τις γνώσεις που έχω πάνω στο ποδόσφαιρο θα δουλέψω όσο μπορώ για να πάει η ομάδα όσο καλύτερα γίνεται, την τρέχουσα σεζόν. Μπορώ να υποσχεθώ ότι ο κόσμος, θα βλέπει ένα σύνολο που θα ματώνει στο γήπεδο. Να ξέρουν ότι θα φεύγουν οι φίλοι της ομάδας, έχοντας χειροκροτήσει την προσπάθεια των παικτών. Στο θέμα της προσπάθειας είμαι απόλυτος. Αν κάποιος παίκτης δεν δώσει το 100% των δυνατοτήτων του, τότε δεν θα παίζει. Θέλω ο κόσμος να φεύγει χορτασμένος από το γήπεδο και να βλέπει τους παίκτες να ματώνουν τη φανέλα».