Κυριακή 19 Νοεμβρίου 2017

Γ. Πετράκης: Είμαι ευχαριστημένος από την ομάδα, όχι από το αποτέλεσμα

Ικανοποιημένος από την απόδοση της ομάδας έμεινε ο Γιάννης Πετράκης (στη φωτο με τον υπεύθυνο επικοινωνίας Κώστα Πεδιαδιτάκη)


Ο προπονητής του ΠΑΣ Γιάννης Πετράκης στη συνέντευξη Τύπου δήλωσε τα εξής: «Σήμερα πραγματικά είμαι πολύ ευχαριστημένος απ’ όλα, εκτός από το αποτέλεσμα. Αν κάνουμε την αποτίμηση του παιχνιδιού, το α’ ημίχρονο ήταν από τα καλύτερά μας, προηγηθήκαμε, είχαμε προϋποθέσεις για 2ο γκολ και το διαχειριστήκαμε καλά. Στο δεύτερο ημίχρονο δώσαμε τον έλεγχο στον αντίπαλο, αλλά δεν θυμάμαι να μας έχει κάνει έστω προϋπόθεση για ευκαιρία. Όταν ένα ματς το ελέγχουμε, έχουμε 2 δοκάρια και άλλες ευκαιρίες με τον Κόντε και τρώμε γκολ από έναν παίκτη που είναι υπό πίεση και μάλιστα ο παίκτης πήγαινε για σέντρα και τρώμε απίθανο γκολ, τότε αυτή η αποτίμηση του παιχνιδιού που κάνω δικαιολογεί και το ότι είμαι ευχαριστημένος από τα παιδιά.  Γι’ αυτό είναι ξεχωριστό και ωραίο το ποδόσφαιρο. Είχαμε καλή νοοτροπία. Αυτοί οι βαθμοί που χάσαμε σήμερα θα μας επιστραφούν. Άδικα χάσαμε σήμερα τους 2 βαθμούς» σχολίασε αρχικά.

Για την οπισθοχώρηση του δεύτερου ημιχρόνου: «Για οποιαδήποτε εικόνα υπάρχουν αιτίες. Άλλαξε η στρατηγική του αντιπάλου και μας πίεσε πιο ψηλά. Ήμασταν 1-0, έβλεπα ότι δεν γίνεται ποτέ επικίνδυνος ο αντίπαλος και παίζουμε εμείς στο ανοιχτό γήπεδο με αντεπιθέσεις, οπότε ήταν φυσιολογική για ‘μενα η εικόνα μας. Εγώ μετράω τι χάνει ο αντίπαλος, τι προϋποθέσεις και τι ευκαιρίες κάνουμε εμείς. Αυτά μετράω εγώ σ’ ένα παιχνίδι».

Για την διατήρηση του 3-4-3: «η εικόνα που είχαμε ήταν, αν όχι η καλύτερη, μια από τις καλύτερες. Διαπίστωσα ότι μπορούμε να έχουμε ευελιξία σε σχηματισμούς, αυτό το διαπιστευτήριο ήταν σημαντικό που είδα από τα παιδιά».

Για τη μη χρησιμοποίηση των Μπετρά και Ροντρίγκεζ: «Για να μην κάνω την επιλογή να τους βάλω, σημαίνει ότι δεν ήμουν σίγουρος ότι ήταν έτοιμα τα δύο αυτά παιδιά γι’ αυτές τις συνθήκες».