Τετάρτη 6 Δεκεμβρίου 2017

Πέδρο Κόντε: Στα Γιάννινα υπάρχει μεγάλη αγάπη για το ποδόσφαιρο

Ο Πέδρο Κόντε μίλησε με τα καλύτερα λόγια για τον ΠΑΣ και τα Γιάννινα σε Ισπανικά ΜΜΕ


Ο επιθετικός του ΠΑΣ Γιάννινα έχει τραβήξει την προσοχή των ισπανικών ΜΜΕ τη φετινή χρονιά, καθώς βρίσκεται στην πρώτη θέση του πίνακα των σκόρερς της Superleague. Ο Κόντε, μιλώντας σε ιστοσελίδα της πατρίδας του, εμφανίστηκε υπερήφανος για αυτό του επίτευγμα, προσθέτοντας πως στόχος του δεν είναι μόνο το γκολ, αλλά να δουλεύει όσο μπορεί για να κερδίζει η ομάδα.
Αναφορικά με την πορεία του ΠΑΣ, τόνισε πως η ομάδα θα μπορούσε να βρίσκεται ψηλότερα στη βαθμολογία λόγω των δυνατοτήτων που έχει.

Αναλυτικά όσα δήλωσε:

Για τη δεύτερη σεζόν του στον ΠΑΣ Γιάννινα και το πώς επέλεξε την ομάδα: «Ο ΠΑΣ Γιάννινα μου έδειξε εμπιστοσύνη, ενώ ήθελα πολύ να έχω μια εμπειρία εκτός Ισπανίας, καθώς δεν είχα ξαναβγεί εκτός της χώρας μου για να αγωνιστώ επαγγελματικά».

Για τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα του ΠΑΣ Γιάννινα αυτή τη στιγμή: «Ο ΠΑΣ Γιάννινα είναι μια πολύ ανταγωνιστική ομάδα και από μερικές μικρές λεπτομέρειες δεν είναι σε υψηλότερη θέση στη βαθμολογία. Τόσο αμυντικά όσο και επιθετικά δεν βλέπει ελαττώματα στην ομάδα. Θεωρώ την ομάδα συμπαγή και παρότι επιθετικά είναι δύσκολο με εξίσου συμπαγείς άμυνες να δημιουργηθούν ευκαιρίες, εν τούτοις η ομάδα καταφέρνει και σκοράρει σχεδόν πάντα. Αλλά τουλάχιστον αμυντικά υπάρχει αρκετή ατυχία αυτή τη χρονική στιγμή, με την ομάδα να δέχεται γκολ από τυχαίες ενέργειες των αντιπάλων».

Για το ποιες πρέπει να είναι οι φετινές προσδοκίες της ομάδας: «Η ομάδα είναι κάπου στη μέση της βαθμολογίας, αλλά θα μπορούσε να ανέβει και ψηλότερα. Οι πραγματικές δυνατότητες είναι να βρίσκεται στο πάνω μισό της βαθμολογίας».

Για το ότι έδειξε πόσο δεινός σκόρερ είναι αμέσως μετά την επιστροφή από τον τραυματισμό του και ποιο ήταν το κλειδί της επιτυχίας του: «Μου δόθηκε η ευκαιρία να σκοράρω σε όλα τα ματς, εκτός από ένα που δεν είχα μία καθαρή ευκαιρία. Κλειδί στο διαρκές σκοράρισμα είναι η εμπιστοσύνη που έχει ένας παίκτης στον εαυτό του, αλλά και η πίστη που δείχνει σ’ αυτόν η ομάδα. Αν μία ομάδα δεν στηρίξει έναν παίκτη της, αυτός δεν μπορεί να κάνει τίποτα».

Για το τι σημαίνει γι’ αυτόν προσωπικά να είναι πρώτος σκόρερ της Superleague: «Είναι υπερηφάνεια να είσαι ανάμεσα στους κορυφαίους σκόρερ. Η αλήθεια είναι ότι πάντα, ευτυχώς ή δυστυχώς, η επιτυχία εξαρτάται από τις νίκες και τα γκολ, παρόλο που νομίζω ότι ένας επιθετικός κάνει πολύ περισσότερα πράγματα από το να σκοράρει και παρά το γεγονός ότι οι περισσότεροι κρίνουν τον επιθετικό μόνο από τα γκολ που βάζει. Νομίζω ότι είναι λάθος αυτό, κατά την ταπεινή μου γνώμη. Στόχος μου δεν είναι να σκοράρω μόνο εγώ και δεν έχω εμμονή με αυτό, αλλά περισσότερο με απασχολεί να εργάζομαι καθημερινά, να βελτιώνομαι για να κερδίζει η ομάδα».

Για τη ζωή του στα Γιάννενα: «Εδώ υπάρχει μια μεγάλη αγάπη για το ποδόσφαιρο. Η ομάδα μας έχει πολλούς οπαδούς και αυτό μας βοηθά. Προσωπικά μου αρέσει να είμαι σε μια ομάδα όπου στις αποτυχίες υπάρχει πίεση, από το να είμαι σε μια ομάδα όπου δεν έχει σημασία αν αποτύχεις. Έτσι μένεις περισσότερο συγκεντρωμένος».

Για το τι περιμένει τόσο σε προσωπικό όσο και σε συλλογικό επίπεδο το 2018: «Πρώτα απ’ όλα επιθυμώ να έχω υγεία και όχι άλλους τραυματισμούς και από εκεί και πέρα να παραμείνει η ομάδα κοντά στο στόχο της και την κατάλληλη στιγμή, που σίγουρα θα έρθει, θα ψηλώσει και τις προσδοκίες της. Προσωπικά δεν επιθυμώ να θέτω όρια σε προσωπικό ή συλλογικό επίπεδο, γιατί μπορεί να σε κάνουν χειρότερο. Το μόνο που μπορεί να κάνει κάποιος είναι να δουλεύει καθημερινά για να φτάσει στο μέγιστο που μπορεί».

 ΠΗΓΗ: gazzetta.gr