Τετάρτη 16 Μαΐου 2018

Γ. Πετράκης: Το τι θέλω για να μείνω στον ΠΑΣ, το ξέρει ο πρόεδρος


Οι δηλώσεις του Γιάννη Πετράκη σε ραδιόφωνο του Ηρακλείου Κρήτης


Ένας εκ των κορυφαίων Ελλήνων προπονητών, ο Γιάννης Πετράκης μίλησε στον Athletic Radio 104,2 και το Νίκο Μαρκάκη για όλους και για όλα. Από το αν θα παραμείνει ή όχι στον ΠΑΣ, για την μεταγραφή του Μαυροπάνου στην Άρσεναλ αλλά και για τον ΟΦΗ τονίζοντας ότι «»η θέση της ομάδας, που αποτελεί τεράστιο μέγεθος για τα ελληνικά δεδομένα, είναι η επιστροφή της στην μεγάλη κατηγορία».


Αναλυτικά όσα είπε ο Γιάννης Πετράκης στον Αthletic Radio 104,2 και την εκπομπή «Ανατροπή και Πέναλτι» με το Νίκο Μαρκάκη

Για το ρεκόρ του στον ΠΑΣ Γιάννενα: «Είμαι τέσσερα χρόνια και πέντε σεζόν. Είναι πολύ τιμητικό για εμένα γιατί και ο ΠΑΣ είναι μεγάλη ομάδα. Έχω βρει πολύ καλές συνθήκες δουλειάς, έχω την ευκαιρία να είμαι απερίσπαστος, ο κόσμος με αγαπάει. Αναδείχθηκα κορυφαίος παίκτης της Ελλάδας, βοήθησα την ομάδα να εξυγιανθεί και όλα αυτά είναι σημαντικά για εμένα. Αισθάνομαι τιμή και χαρά που είμαι σε αυτήν την ομάδα και την αγαπάω».

Για την φετινή σεζόν: «Εκτός του ότι η ομάδα δεν κινδύνευσε ποτέ, πέντε αγωνιστικές πριν το τέλος ήμασταν μέσα στον στόχο της Ευρώπης, πουλήθηκε ο Μαυροπάνος με μεγάλα οφέλη για την ομάδα, όλα δείχνουν ότι θα φύγει και ο Κόντε με πολλά ανταποδοτικά οφέλη. Βάλαμε μέσα στην ομάδα πολλά νέα παιδιά, διευρύναμε την βάση της ομάδας για την επόμενη σεζόν. Παίξαμε καλύτερα από αυτά που κερδίσαμε βαθμολογικά και το θεωρώ φυσιολογικό γιατί βάλαμε νέα παιδιά με ταλέντο. Πιστεύω πως για αυτόν τον λόγο δεν κάναμε το παραπάνω βήμα όμως να μην ξεχνάμε ότι δεν παίζουμε μόνοι μας γιατί υπάρχουν και άλλες ομάδες που έχουν μεγαλύτερα μπάτζετ και καλύτερη οργάνωση. Όμως η ομάδα των Ιωαννίνων δεν είναι ασανσέρ όπως ήταν παλιότερα, έχει σταθεροποιηθεί και πλέον είναι στο χέρι του προέδρου να διατηρήσει τα δεδομένα και μέσα από τις κινήσεις που θα γίνουν να μπορέσει να την στηρίξει. Επί εποχής μου έχουν φύγει περισσότεροι από 17-18 παίκτες και αντικαταστάθηκαν από παιδιά που έπαιζαν σε χαμηλότερες κατηγορίες, συν τις πωλήσεις που έγιναν με παίκτες που παίζουν σε κάποιες από τις μεγαλύτερες ομάδες. Όμως πρέπει να δημιουργηθούν οι συνθήκες για το παραπάνω βήμα για τον Γιαννιώτη φίλαθλο».

Για την μεταγραφή του Μαυροπάνου στην Άρσεναλ: «Καταρχήν ο Μαυροπάνος είναι ένα παιδί που έχει τις προϋποθέσεις, είναι δουλευταράς, προσπαθεί να βελτιωθεί καθημερινά. Εμείς μέσα από την δουλειά μας, προσπαθήσαμε μέσα από την σωστή καθοδήγηση και δίνοντας του την ευκαιρία να παίξει ώστε κάποια στιγμή να αναδείξει τα χαρακτηριστικά που έχει και να προσελκύσει το ενδιαφέρον σκάουτερ και ομάδων του εξωτερικού. Όλοι αισθανόμαστε υπερήφανοι για τον Κωνσταντίνο και είμαι σίγουρος ότι το ταβάνι του είναι υψηλότερο».

Για το αν θα παραμείνει στον πάγκο του ΠΑΣ και τη νέα χρονιά: «Αυτήν την στιγμή είμαι προπονητής του ΠΑΣ Γιάννενα, δεν έχει ανανεωθεί η συνεργασία μας όμως αυτό δεν σημαίνει ότι δεν λειτουργώ με γνώμονα το συμφέρον του συλλόγου. Εάν δεν κάτσω στον ΠΑΣ θα έχω ήσυχη την συνείδηση μου ότι έκανα και κάνω το καλύτερο για την ομάδα που αγαπάω. Δεν είναι παράγοντας το οικονομικό, το τι θέλω τα γνωρίζει ο πρόεδρος έχουμε μιλήσει εδώ και έναν μήνα. Υπήρξαν ομάδες που με ενόχλησαν, δεν βιάζομαι να αποφασίσω».

Για το πρωτάθλημα της Σούπερ Λιγκ: «Η ΑΕΚ ήταν η πιο σταθερή ομάδα. Ήταν η πιο αθόρυβη και η βαθμολογία είναι αυτή που αποτυπώνει την αλήθεια. Το αν έπαιξε ο ΠΑΟΚ καλά ή κακά είναι κάτι που έρχεται σε δεύτερη μοίρα και το αν το πήρε δίκαια αποτυπώνεται μέσα από την βαθμολογία. Το ίδιο ισχύει και για την ουρά της βαθμολογίας. Το τι έφταιξε και ο Πλατανιάς έχασε τον δρόμο του είναι κάτι που το γνωρίζουν καλά μέσα στην ομάδα».

Για τον ΟΦΗ: «Η θέση της ομάδας, που αποτελεί τεράστιο μέγεθος για τα ελληνικά δεδομένα, είναι η επιστροφή της στην μεγάλη κατηγορία. Θα πρέπει να δώσουμε παραπάνω συγχαρητήρια στους παίκτες που μεταφράζουν καλύτερα την δουλειά μας, στον κύριο Παπαδόπουλο και το τεχνικό τιμ και στους ανθρώπους που διοικητικά υποστήριξαν την ομάδα γνωρίζοντας τις δυσκολίες και τα προβλήματα. Επίσης αξίζει ένα μεγάλο συγχαρητήρια στον κόσμο του ΟΦΗ που διαβάζοντας καθημερινά τα στάνταρ του ήταν Σούπερ Λιγκ. Το πιο σημαντικό για εμένα είναι να οργανωθεί διοικητικά, οικονομικά και να μην ξαναβρεθεί στην Β’ Εθνική – κάτι που είναι ξένο προς την δυναμική και την βαρύτητα της ομάδας».

Για το τι πρέπει να κάνει ο ΟΦΗ: «Έχει προπονητικό τιμ, έχει το «Βαρδινογιάννειο» και οι διοικούντες θα πρέπει να δημιουργήσουν τις προϋποθέσεις που θα υποστηρίξουν όλα όσα πρεσβεύει ο σύλλογος».

Για την φετινή Football League: «ΟΦΗ και Άρης δίκαια παίρνουν την άνοδο. Ο Εργοτέλης θα μπορούσε να έχει κερδίσει βαθμολογικά πολλά περισσότερα από όσα έχει πάρει. Η εικόνα του είναι δυσανάλογη με τους βαθμούς που έχει πάρει. Ο ΑΟΧ/Κισσαμικός ήταν μια ευχάριστη έκπληξη και η πορεία της με γεμίζει ικανοποίηση γιατί είναι και ο γιος μου εκεί προπονητής αλλά και επειδή το πρώτο συνθετικό της ομάδας είναι ο ΑΟΧ και πέρασα από εκεί και δέθηκα. Για τον ΑΟΧ/Κισσαμικό υπάρχουν πολλοί ιδιαίτεροι λόγοι που με αφήνουν πολύ ευχαριστημένο από την πορεία του. Πρέπει να δώσουμε τα εύσημα στην διοίκηση του που έδωσε χώρο και χρόνο συμμετοχής σε νέα παιδιά – κάτι που αποτελεί ένα πολύ σωστό παράδειγμα. Υπάρχουν διάφορα μοντέλα. Το ένα είναι που εμείς χρησιμοποιούμε εδώ με λίγες προσθαφαιρέσεις στο ρόστερ και το άλλο με σωστές προσθήκες. Καταπληκτική δουλειά έγινε για παράδειγμα στον Ατρόμητο όπου τα 9/11 ήταν μεταγραφές του καλοκαιριού. Άρα, έγινε πολύ καλή δουλειά στις μεταγραφές».

Για τον Γιώργο Πετράκη: «Με τον Γιώργο μοιραζόμαστε τα πάντα. Όταν έχω έναν προβληματισμό, θα είναι ο πρώτος που θα το συζητήσω. Από τα 16 μου χρόνια, ότι έχω κάνει, το έχω κάνει μόνος μου. Το ίδιο αισθάνομαι ότι πρέπει να κάνω και για τα παιδιά μου. Ποτέ δεν ανακατεύομαι και λέω την γνώμη μου μόνο όταν θα ερωτηθώ. Το ίδιο γίνεται με τον Γιώργο και όχι μόνο τώρα που είναι προπονητής αλλά από όταν ήταν μικρός. Θα πρέπει να βοηθούμε τα παιδιά μας να είναι σωστοί και ηθικοί άνθρωποι».

Για τον Ηρόδοτο: «Είναι δυνατόν να μην ενημερώνομαι για τον Ηρόδοτο; Τον έχω στην καρδιά μου και εισέπραξα μεγάλη αγάπη και μεγάλο σεβασμό στην Αλικαρνασσό στα δύο χρόνια που πέρασα. Είμαι πολύ χαρούμενος που βρίσκεται μια ανάσα από την άνοδο του γιατί εκπροσωπεί ένα σπουδαίο κομμάτι της κοινωνίας του Ηρακλείου και αξίζουν συγχαρητήρια σε όλους όσους εμπλέκονται σε αυτήν την προσπάθεια».
ΠΗΓΗ: athleticradio.gr